(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir'in Sus'ması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir'in Sus'ması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her gün de susarız ne yaptığımız belli ne belli ettiğimiz aşikar yaslanırız boşluğa öylece ve böylece yaşadığımızı sanırız
Yaşıyoruz ama hep aynı döngü,yaşamın yoktur farklı rengi,duygular kaleme yansır paylaşırız. Güzel bir konu seçmişsin arkadaşım beğeniyle okudum kutlarım.selamlar.
her gün de susarız ne yaptığımız belli ne belli ettiğimiz aşikar yaslanırız boşluğa öylece ve böylece yaşadığımızı sanırız
merhaba dostum evet bazen susarız kime sustuğumuz belli değil kedimizemi yada arada dalıp gittiğimiz boşluğamı. harikaydı satırların yağmur gibi berrak ve saftı yürek susmasın dileğiyle...
yine bir şaheser okudum şair can her şiirinizle şaşırtıyorsunuz yüregimi...şiir okumanın ve yazmanın bukadar anlamlı oldugunu anlatan bir şiir olmalı yürekleri ısıtan sıcacık...kutlarım şair dostumm...
her gün şiir okuruz asarız boynumuza yeni kalpler yeni renkler yeni imgeler değişik betimlemeler
Bu sitenin en sevilen tarafı,şair arkadaşlarımızdan değişik konularda güzel şiirler okumak. Yeni şair arkadaşlarla tanışmak. Ellerine sağlık. Esen kalın...
her gün de susarız ne yaptığımız belli ne belli ettiğimiz aşikar yaslanırız boşluğa öylece böylece yaşadığımızı sanırız
Ahh ne diyeyim sana bilmiyorum ki.Ne diyeyim. Harikaydı yine.Kısa ve öz.Niçin şiir yazıyoruz sorusuna cevap gibiydi bu dizelerin. Candan kutluyorum gönül emeğini.Selam ve saygılarımla değerli dost.
kutluyorum