(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benim adım merhamet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benim adım merhamet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben dünyayı ayakta tutan tek duygunun merhamet olduğunu düşünürüm.aşk,sevgi,saygı,güven de önemli.ama en önemlisi merhamettır dıye düşünüyorum.sız de çok güzel yazmışsınız bu duyguyu.teşekkür ederim.
Var mı beni içinizde tanıyan, Aman dileyende akan yaş benim. Her gün televizyonlarda vurulan, Zalimlerce koparılan baş benim.
Hanelere benimle sıcak düştü, Yakan ateş İbrahim’e dönüştü, Tanelerimi bülbüller bölüştü, Çizgileri gizleyen nakkaş benim.
Doğudan ve Batıdan görülürüm, Merdiven altlarında sürünürüm, Vahşice her daim öldürülürüm, Yetim başı okşayan gardaş benim.
Mecnunun gözünde ben idim Nevfel, Bırakın adıma dikmeyin heykel! Acılar olsa da müthiş bir cebel, Karşımda paramparçadır taş benim.
Aç olanı aradım sokaklarda, Kimsesizleri doyurdum banklarda, Duyulmaz ki sesim hem kulaklarda, Vicdana düşen acı telaş benim.
En buyuk zalim in bile yureginin bir kosesinde SIKISIP kalan bu yuce duyguyu unutanlara unutturanlara unutturmaya calisanlara verilebilecek en guzel mesaj olmus kaleminizin susmamasi dilegimdir saygilarimla