(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAŞTIM MI ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAŞTIM MI ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen kıbleye dönersin yüzünü, Rabbim kendisine yüzünü döneni boş çevirmez makamından. Birde görürsün ki sevgilide sana dönmüş yüzünü...
Hem kıblede olur yönün hem sevgiliye doğru olur yüzün şair, tabi bu bana göre. Enbüyük Sevgili Yüce Yaratıcımızdır. Her daim yüzümüz ve yönümüz ona dönük, anlımız ak yüzümüz açık olmalıdır.
SERHATCIM SEN EN İYİSİ SEVDİĞİN KADININ YÖNÜNE DÖN.KARŞILIKLI SEVMEK VE SEVİLMEK KADAR GÜZEL HİÇBİR ŞEY OLAMAZ.KISA AMA SIMSICAK ŞİİRİNİ KUTLUYORUM.SAYFANA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK BIRAKIYORUM.SEVGİYLE KAL HOŞÇAKAL.GÜLHAN KESKİN.
Kıble bir yönde Sen her yerde İkilemde kaldım! Şimdi, hangi yöne dönsem ben..!
Sözün özü azındadır deyimi yine haklı çıktı! yön önce Allaha sonra onun verdiği sevgiyle sevilenedir değerli dost yürek.çok manidar güzel sorgulamaydı,yüreğinize duygularınıza sağlık.tebrik ediyorum.daimi başarı dileklerimle selam saygılar..
Kıble bir yönde Sen her yerde İkilemde kaldım! Şimdi, hangi yöne dönsem ben..! ***********************Güzel olmuş--5 Aklına ve Kendi gönlüne dön derim bende..Merkezde duran çünkü sensin..
Birileriyle dalga geçmenin kötü bir davranış olduğunu size hiç öğreten olmadı mı ? Olmamış demek ki...Ama geç kalmış sayılmazsınız.Öğrenmenin yaşı yok diyorlar !...
Evet ogrenmenin yasi yok valla ben sazan buldummu dalgami da gecerim alayimi da ederim...Ben insanlarin zaaflariyla dalga gecmem sizin yazdiginiz bir yaziya espirilli bir sekilde cevap verdim o kadar aslinda sizin benden ogrecneceginiz cok sey var...Biraz alcak gonullu olun yukseklerden ucmayin Turkuazz neyiniz oluyor bilmiyorum ama ben sizinle konusuyorum artik ona ne duserse...Sayfama gelipte cocuk gibi yazilar yazmayin bi derdiniz varsa yoneticiye sikayet edersin daha fazla uzatmak istemiyorum lutfen bundan sonra bana yazi yazmayin.Nokta koydum anlamini biliyorsunuzdur umarim son yani devami yok...
Önce özündeki özü keşfetmende sonrada sende olanı, kalp kıblendir dersem, yanlış anlayanlar olur, oysa kıble kalbimizde ona üflenen canda..
Kim kısa derse bu şiire, sayfalar dolusu açılımı olur bende, önce kalbinde bir nefes, sonra her yerde olandır kıblende, her yan her yer ve kıblendir kendinde..
Kıble merkezdir yakına, yakın olanlardır etrafına toplanan daire içinde, ne denli yakınsa kalbine o denli yakınsın kıblene ne yana dönsen kıblen önünde..Kıblen candır merkezde ruhtur tavafta..Sen sende sen herşeyde, herşey onda o sende..
Derin anlamları olan her kelime bir derya yerinde, ne kadar derinlik o kadar feyiz var şiirde, kutlarım şiiri vede seni TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus
Derin manaların içerisinde sıkıştırıldığı elmas değerindeki kelimelerin ifadelerinde can bulan bu harika eser için yazmış olduğum bir kaç satırlık sözümü etkili yorum olarak değerlendirmeniz beni ziyadesiyle mutlu vede bahtiyar eyledi sağol var ol Teşekkürler..
Hangi yöne baksam ben.. bendeki ben için kendime baktım gene ben. sen bende bendeki ben bende ...öyle uzun bir şiir ki anlamı çok fazla derin...siz sadece şiiri özet geçmişsiniz..Selam ve Beka ile...
merhaba efendim şiir çok anlamlı bence yüreğiniz ne tarafa diyorsa o tarafa dönün derim yüreğin git dediği yöne gidin kutlarım efendim sevgi ile kalın hoşçakalın
eger ilahi ask ise yureginde onemli olan niyyettir sen kibleyi goremesende eger mecazi ask ise yureginde kible niyyete dondugun yerde kalp sevdalilarin en guvendigi mekandir amma nacizane fikrim yurekde en baki kalan hak teala ya olan sevdadir hersey yureginizce olsun saygilarimla
Birde görürsün ki sevgilide sana dönmüş yüzünü...
Hem kıblede olur yönün hem sevgiliye doğru olur yüzün şair, tabi bu bana göre.
Enbüyük Sevgili Yüce Yaratıcımızdır. Her daim yüzümüz ve yönümüz ona dönük, anlımız ak yüzümüz açık olmalıdır.
Selamlar