Şehrin plakası,işte şimdi yaşım, Diyemem ortası,ömrün sonu meçhul, Ecele sinyal yok, bak hala dinç başım. Bilirim çok şükür,benle giden ak çul…
Dengelerde yaşa,derim şu hayatı, Kovulmuş şeytan,uzağımız olsun. Ne bu dünya hırsı,yalan katı yatı, Huzuru mahşerde,bayramımız olsun..
İbret saçlar dökük, kalanlar olmuş kar, Eh çocuklar büyük, torun torba da var… Güzel amelleri,uzun yıllara ser, Ey Rabbim bizlere,hayırlı ömür ver... Şub.10
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaş plakada şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaş plakada şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten amiiin diyor daha nica yıllara hayatın gaye ve manasını bilerek gayesine manasına uygun sağlık ve sıhat içinde yaşayarak nice nice hayırlı yıllara diyor tefekkür ettiren mısralarınızı tebrik ediyorum.Selamlarımla
Şehrin plakası, işte şimdi yaşım, Diyemem ortası, ömrün sonu meçhul, Ecele sinyal yok, bak halâ dinç başım. Bilirim çok şükür, benle giden ak çul…
Dengelerde yaşa, derim şu hayatı, Kovulmuş şeytan, uzağımız olsun. Ne bu dünya hırsı, yalan katı yatı, Huzuru mahşerde, bayramımız olsun..
İbret saçlar dökük, kalanlar olmuş kar, Eh çocuklar büyük, torun torba da var… Güzel amelleri, uzun yıllara ser, Ey Rabbim bizlere, hayırlı ömür ver...
Elbette her Kul'un tecelli çizgisinin uzayabildiği mesafeler içinde, şayet Kulluk vecibelerini bilmekte ise esas alacağı davranışlar biçimini yansıtıyor bu şiir.. Maddeye bağımlılığını, manânın önüne çeken ve böylece hayatın güzelliğine leke çalanları ikaz etmesi itibariyle nazar-ı dikkate alınacak bir şiir.. Güzel âmelleri uzun yıllara sererek hayırlı bir ömür yaşamanın hazzından insanlığı haberdar eden şairin en munis tarafı ise Rabb'inden hayrı dilemesi.. Ki bir ömüre dilenen hayr mutlak surette insanın bedenî ve ruhî bütün ihtiyaçlarıı iyileştireceği gibi, müsbetleştirecektir de.. Yeter ki kulları Rabb'ine niyaz etmesini ve yolunda gitmesini bilsinler.. Dualarımla kardeşim
İbret saçlar dökük, kalanlar olmuş kar, Eh çocuklar büyük, torun torba da var… Hayırlı ömürü,uzun yıllara ser, Ey Rabbim bizlere,hayırlı ömür ver... Şub.10 benim plaka maalesef henüz şehrin plakası olamadı ömür plakası yâni..28 Şubat 54 olacak plaka...eh..Samsun 55 ona da bir yıl daha kalmış nasılsa...güzel şiirinizi kutlarım, teşekkürler, saygımla, selamlar...
Dengelerde yaşa,derim şu hayatı, Kovulmuş şeytan,uzağımız olsun. Ne bu dünya hırsı,yalan katı yatı, Huzuru mahşerde,bayramımız olsun..
Bu dilek ve temennilere katılmamak ve amin dememek mümkün mü? İnsna olarak aynı dilekleri dilemeliyiz hepimiz ve insan gibi insan olabilmek yolunda bir adım daha atmamız için açmalıyız yaradana ellerimizi.
Çok özeldi dizeleriniz Saygılar yüreğinize. Dileklerinizin/dileklerimizin gerçekleşmesi temennisi ile
Şehrin plakası,işte şimdi yaşım, Diyemem ortası,ömrün sonu meçhul, Ecele sinyal yok, bak hala dinç başım. Bilirim çok şükür,benle giden ak çul…
Dengelerde yaşa,derim şu hayatı, Kovulmuş şeytan,uzağımız olsun. Nedir bu dünya hırsı,yalan katı yatı, Huzuru mahşerde,bayramımız olsun..
İbret saçlar dökük, kalanlar olmuş kar, Eh çocuklar büyük, torun torba da var… Ömrüm hayırlı mı,Rabbim çok uzun ver, Affet aciz kulu,hayırlı ecel ver… Şub.10 YÜREĞİNE SAĞLIK CAN DOST GÜZEL OLMUŞ SAYGILARLA,,,
Bende girmek üzereyim kendi şehrimin plakasına, Zaman yapıştı mı bırakmıyor insanın yakasına.. Mühim olan bir ömür sürmek değil aslında, Asıl olan gidebilmektir bakmadan arkasına..
Aldırma şair dostum, ağaran saçlar yeterki insanın yüzünü karartmasın. Şiirinizde de belirttiğiniz gibi hayırlı bir ömür yaşayalım ve biz öldükten sonra mezar taşımız bizden utanmasın. Bu güzel şiiriniz için sizi içtenlişkle kutluyorum, ve"AKA DUR GÖNÜL" isimli şiirime yapmış olduğunuz yorumunuz içinde ayrıca çok teşekkür ediyorum.