On bir yaşında mıydın, Vallahi de inanmam Allah yolunda koşan ER´den izler var sende Cengaver kardeşimsin, kötüce aslâ anmam Doğruyu haykıracak milyon sözler var sende
Her kapıdan çıkarken Hakk Kur´an´ı elinde Hamd ederim Rabbime; "şükür" daim dilinde Boncuk gözlerde iman, Hakk sevgisi gönlünde Secdelere varacak alın, dizler var sende
Hadisler öğren, öğret; doğrudan asla cayma Yalan denirse eğer "şeytândan" bilip, sayma! Daim Hakk yol üzre dur; akil ol, sakın kayma Hakk´ın gizli ilminden, nûrlu közler var sende
Allah için durmasın, gözlerin hep ağlasın Vatan, Milleti düşün; ki yüreğin dağlasın Mason, müşrik, düşmânı; cesaretle bağlasın Ömür tüket bu yolda, Hakk´tan kozlar var sende
Unutma samimiyet! Her zaman samimiyet! Yapacağın her işte Allah´a gönder niyet Kur´an, Sünnet rehberin; "BATIL" gelirse şayet BEYAZδyim inşaAllah; almaz ÖZLER var sende
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARDEŞİME ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARDEŞİME ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unutma samimiyet! Her zaman samimiyet! Yapacağın her işte Allah´a gönder niyet Kur´an, Sünnet rehberin; "BATIL" gelirse şayet BEYAZδyim inşaAllah; almaz ÖZLER var sende
Uzun zamandır fırsatım olmadı ve siteye gelemedim. Bugün de esra kardeşimin ne güzel bir şiiriyle karşılaştım... Sevgi dolu bir yürekten küçüm kardeşine harika bir şiir. Rabbim hayırlı uzun ömürler ihsan etsin yeğenime, hayatına güzellikler yağsın ömür boyu inşallah... Bu güzel sevgi asla zayıflamasın. Sevgi kadar güzel bir şiirdi... Yürekten kutluyorum Esra, selamlar...
Hadisler öğren, öğret; doğrudan asla cayma Yalan denirse eğer "şeytândan" bilip, sayma! Daim Hakk yol üzre dur; akil ol, sakın kayma Hakk´ın gizli ilminden, nûrlu közler var sende =========================================
Yüce Allah Doğrudan ayırmasın, Ayırıp şaşırtıp aklını sıyırmasın. Haksızı haklı yapıp kayırmasın, Mutlu ve özverili olsun ömür boyu..
görsün gözler ablayı,nerde böyle abla var, dili hep HAKkı söyler,gönlü ise ilkbahar, sevdiceği kardeşi,kutlu olsun doğumu, nice yıllar mutluluk,saadet nice yıllar. doğum günü mübarek olsun ,ailesiyle sağlıklı ve güzel günler dilerim.sevgilerimle.
Oh ne güzel kardeş Ne güzel tavsiyeler allah cennete kadar yolunuzu gönlünüzü açık etsin İki cihan güneşine dünyada ve ahirette komşu etsin TebriklerSelamlar
M.alinin doğum günü kutlu olsun şimdiden Allah yolunu ve yaşını mübarek eylesin kutlu kılsın... Başarıları daim olsun...
sevgili kardeşime yakışan has bir sevgi şiiriydi Allah seninde yolunu açık eylesin Seni asmaktan vazgeçtim haberin olsun kardeşim benim... ölene kadar barış)))) Sevgiler bıraktım sayfana.. Allaha emanet olasın...
Yazana bakma yazdırana bak dedirten cinsten güzel vede mana dolu bir şiir okudum..
Rabbim yüreklerinde takva yükü taşıyanların vede ilim arayanların yar ve yardımcıdır, hele hele yaşamış olduğumuz bu yıllarda fitne ve fesatçının bol olduğu bir ortamda, iki yüzlü vede bencil bir yaşa- mı kendilerine rehber eden bazı insanların karşısında doğru, dosdoğru kalabilene ne mutlu..
Güzel vede anlamlıydı kardeşinize nice nice yıllar diler rabbimden zihin açıklığı vermesini temenni ederim şiir şiir gibi vede etkileyiciydi kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol...yunus karaçöp..yudumyunus
Cenâb-ı Allâh ümmet-i Muhammedi Gaflet batağından kurtarsın daim hidayet üzre biz naçar kullarını bulundursun inşaAllah. Allah razı ve hoşnut olsun. Cenâb-ı Yâr a dost olanlardan olasınız... VesSelam.
Öylesine duygulandım ki kardeşe yazılan bu dizeleri okuyunca.Gözlerim dolu dolu oldu.Vakitsiz kaybettiğim kardeşim düştü aklıma.Kalemin var olsun güzel kızım.Allah ikinize de her şeyin hayırlısını nasip etsin.Yürekten tebriklerimle...
Ayettir her şey bir bir Seçtiysen eğer din bir Ararsan yolu yol bir Allahım buldur dedim
Allah mekanını cennet eylesin dahi cemalullah nasip eylesin inşaAllah Aysel Teyzem. Allah seni de dücihanda bahtiyarlardan eylesin inşaAllah. Allah razı ve hoşnut olsun. Selam ve dua ile.. Ellerinizden öperim.
Yapacağın her işte Allah´a gönder niyet
Kur´an, Sünnet rehberin; "BATIL" gelirse şayet
BEYAZδyim inşaAllah; almaz ÖZLER var sende
Uzun zamandır fırsatım olmadı ve siteye gelemedim.
Bugün de esra kardeşimin ne güzel bir şiiriyle karşılaştım...
Sevgi dolu bir yürekten küçüm kardeşine harika bir şiir.
Rabbim hayırlı uzun ömürler ihsan etsin yeğenime, hayatına güzellikler yağsın ömür boyu inşallah...
Bu güzel sevgi asla zayıflamasın. Sevgi kadar güzel bir şiirdi...
Yürekten kutluyorum Esra,
selamlar...