(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Evrenseldir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Evrenseldir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zira şiir insandır konusu her şeyden önce insandır o nedenle ister kapalı-ister açık şiirin bambaşkadır dili acının rengi siner zaman zaman neşeye boğulur kimi zaman bir bakarsın ele verir kendini bir bakarsın aşamazsın bendini.
Hayatta susar, hayaller ve düşlerde Ölüm konuşur bir tek benle Tek gerçek şiir bu evrende Şiirdi zaten hayatımız Ölümde bir şiir, aşkta, dostta ********* İnsan duygularını ilgilendiriyor, insan olan her yerde paylaşılabiliyor. Çok duru ve içeriği güzel bir şiirdi. Tebriklerimle...
merhaba dostum şiir bir insanın ruh dünyasının açılan penceresi . bazı kalem vardır loştur ışığı bazı kalem vardır çağlayan misali ama ne olursa olsun ne veririse versin bana göre bir insana verilen en güzel nimetlerden biridir... harika bir anlatımdı şiir adına allaha emanet ol dostum hayırlı akşamlar...
senyor tarafından 2/9/2010 6:44:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kutluyorum.