İçimde deli yangın, başımda kara duman: Yığdılar figanları; kan ağlıyor analar. Üşüyor sevdalarım, zemheri oldu zaman: Vurdular civanları; kan ağlıyor analar.
Küstürüldü güllerim, tomurcuğu açmıyor. İhanette sınır yok, ölüm adres seçmiyor. Hainlerin boynuna artık ilmek geçmiyor: Dürdüler urganları; kan ağlıyor analar.
Yiğitlerim düşmekte, hesabı sorulmuyor. Basiretler bağlanmış, gidişat görülmüyor. Geleceğime ışık kararlar verilmiyor: Yıktılar divanları; kan ağlıyor analar.
Gök kubbem feryatlara, ağıtlara dar gelir. Yüreğim yangın yeri, dayanması zor gelir. İçim içimden akar; kızıl taşar, kor gelir: Gider candan canları; kan ağlıyor analar.
Verilsin Mehmet’ime‘’süngüleri sür’’ emri. Bekliyorlar hasretle ‘’hainleri vur’’ emri, ‘’Vatan hainlerinin defterini dür’’ emri: Kırın artık kınları, kan ağlıyor analar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimde Deli Yangın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimde Deli Yangın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimde deli yangın, başımda kara duman: Yığdılar figanları; kan ağlıyor analar. Üşüyor sevdalarım, zemheri oldu zaman: Vurdular civanları; kan ağlıyor analar.
Ne zaman yuregim sahlanmak istese ne zaman Vatan icin sehitlerimiz icin davamiz,sevdamiz icin siir okumak istesem degerli dava arkadasim Kamil beyin sayfasina gelirim cizgisinden asla sasmayan kalemi hep dogrulari yazan ozuyle sozuyle halis bir Turk vatandasi kardesimi candan kutluyorum selam ve duam ile
Bir dal kopar gövdesinden özünden yaparağına çınar üşür.bir beden düşer toprağa kanı sular toprağı toprak ürker saramam diye naaşını.Ailenin gözyaşlarında, bakışlarında vatan üşür.bir tohum düşer eğik boynu buğdayın ,başak titrer korkar,sararır utancından. bu memeleketin gülleri düşer toprağa.canlarını can vermek için geleceğe feda ederler.Onlara her türlü iyi niyet sözleri yetersiz kalır.Mekanları cennettir inancımız gereği . Ya onları korumak kollamak görevi üzerinde olanlar... Yazdıklarınız bir çığlığa dönüşen kor yüreklere alev dalgası üfledi yeniden sağlıcakla kalınız.
sinameke54 tarafından 6/11/2007 12:39:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gök gubbem feryatlara,ağıtlara dar gelir. Yüreğim yangın yeri,dayanması zor gelir. İçim içimden akar;kızıl taşar,kor gelir. Gider candan canları;kan ağlıyor analar.
yanıyorum,kahroluyorum,ana yüreği taşıyorum... ağlayarak okudum dizelerinizi...duygularıma tercüman oldu her bir mısrası...
canlardan canlar koparılmasın artık...sevgili şair gönülden kutluyorum duyarlı yüreğinizi...saygım sonsuz...
Yığdılar figanları; kan ağlıyor analar.
Üşüyor sevdalarım, zemheri oldu zaman:
Vurdular civanları; kan ağlıyor analar.
Ne zaman yuregim sahlanmak istese ne zaman Vatan icin sehitlerimiz icin davamiz,sevdamiz icin siir okumak istesem degerli dava arkadasim Kamil beyin sayfasina gelirim cizgisinden asla sasmayan kalemi hep dogrulari yazan ozuyle sozuyle halis bir Turk vatandasi kardesimi candan kutluyorum
selam ve duam ile