Kadın Yolun başından bakıyor Sonunu göremiyor… Bazen dönüyor geriye Dudakları titriyor içi gibi, Ama adımları kararlı… Biliyor ki Onu bugüne getiren güç Götürür aslında ta uzaklara.
Adam Bir öfke yumağı, Başı dik İnatçı ve mağrur… Yumruğunun içinde bin öfke gizli, Sevgisi yüreğinde bir yumruk. Dönüp bakmak istemiyor geriye.
Çocuk öfkeli… Tutuyor uzun boylunun elinden, Gülümsüyor güneşe… Biliyor ki Yarınlar bulutlu Gene de uzatıyor öbür elini Hayatın kumsalına.
Çatı çaresiz, Duvar nemli, Meraklı gözler heyecanlı, Atalar kızgın, Hayat bir bilinmez, Yollar davetkar.
Açılır kapı Hadi der, Kim geçiyor önce? Bahçe gülümser, Günaydın diyen yok mu; Önce kim geçecek Aslanın ağzındakine? Çocuk uykulu Sarılır yorgana… Kardeş dalar gider, Döner arkaya.
Kadın kalkar, Isıtır sütü İçirir çocuklarına Bin yıl önceki gibi... Giyinir başı dik, Çıkar kapıdan Satarak duygularını Düşüncenin cebine; Çıkar sessizce Erkeğin ayak izinin Ayrı yönüne.
Uykuyu satan çocuklar Bıkmadan hiç bu oyundan, Bakarlar camdan El sallarlar sevgiyle Akşamın geriye Hangisini getireceğini bilmeden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilinmezliğin Kördüğümü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilinmezliğin Kördüğümü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.