(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CÜRÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CÜRÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ya ne denirki sözün bittiği yerdeyim gözlerime bulutlar indi yüreğime buruk bi acı... hani fuzuli diyorsa söylesem tesiri yok sussam gönül razı değil... işte bu dizeleri hatırlattı bana sonsuz saygım...
Bir hesap defteri koynumda duran , Derine daldıran ;eskiten, yoran. Bir gemi ararım, huzura varan, Rahmet deryasında batasım gelir .
Şiiriniz harika bir iç hesaplaşması olmuş. Güzel gönlünüzün sesi güçlü kaleminizden dizelere berrak sular gibi dökülmüş. Beğenerek zevkle okudum. Kutlarım efendim.Selamlar.
Aczimizin ve fakrımızın azameti Noksanlarımızın hatalarımızın günahlarımızın hacaleti Sonsuz bir rahmete ilticaya şiddetli bir iştiyak uyandırıyor. bu güzel tefekküri şiirinizle tefekkür ettik allah razı olsun Selamlar
...şiiri tekrar yüreğimle dinledim..anladım ki şair olmak için önce güzel bir yüreğe sahip olmak gerekir..şiir,eğer karşındakine duyguyu verebiliyor ve tam anlamıyla okuyucunun gönlünde makes bulabiliyorsa şiirdir...
..senin serbestte her zaman zirvelerde olan şiirlerini herkes biliyor,bu asla iltifat değil...ama hecede de bu kadar güzel yazıyor oluşun ,birçok şaire örnek teşkil etmeli..şair kendini bir alana hapsetmemeli bence ..bu gayretin de takdire şayan...
..en güzel şiirler gönüllerde bulur ödülünü..gönle giremeyen nice şiirler vardır ,ipekten bohçalara sarılarak sunulur da okuyucunun gönlünde bir çaputa sarılacak bir değer göremez..
...Ve bilinmelidir ki gerçek bir şiir her ödülden varestedir...
...benim ;sesiyle ,sözüyle ve özüyle güzel olan kardeşim..iyi ki varsın...Rabbime emanet ol...
Mürsel Emre DOĞAN tarafından 2/13/2010 10:25:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mürsel Emre DOĞAN tarafından 2/13/2010 10:27:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
hoş geldin sevgli dost sayfama onur verdin sıcak ilgi ve yorumunuza yürekten teşekürler onur verrisiniz şiirime ses olmak la şimdiden teşekürler yüreginiz dert görmesin
...ne de olsa Mustafa bey ,benim kardeşim ..bu beni gülümseten yoruma önce ben cevap yazayım ,dedim..
..güzel yürekli kardeşim ,gerçekten Mustafa kardeşimizin yorumu insanın yüreğine hüznü şırıngayla aktarıyor sanki..kurban olayım, sözünüzün sammiyeti çok hoştu ...şiirlerinizin birine baktım az önce ..hecede etkili bir kaleminiz olduğunu görünce daha çok sevindim...
anlam bütünlüğü ve biçim olarak çok güzel hece şiiri mükemmel dizeler begeniyle okudum abi yorum zaten harika yüreğinize kaleminize saglık saygılar abime...
Aklım pervasızca , cürüm işliyor, Pazara çıkarıp satasım gelir. Haline bakmadan neler düşlüyor, Ölmeden yasımı tutasım gelir.
Bir Türkü vardı Mustafa bey şimdi tüm sözlerini anımsamıyorum ama anımsadığım bir dizesini paylaşacağım sizinle. "satarım bu canı alan olmaz" diye başlıyordu galiba. Hangi cürüm işlemiş olan yüreğin pazarlarda alıcısı vardır bilmiyorum. Eğer siz alıcı bulabilirseniz lütfen biz cürüm işleyenlere de söylerseniz çok sevinirim.
Türküler dile gelmiş kaleminizde ve sazın tellerinde söze gelmiş çalınıyor adeta.
Kusursuz bir hece şiir okumak güzel iken, akıcı duyguları bulmak ise bir başka güzelliği yaşatıyor bize.
hoş geldiniz türken hanımevet o türküyü çok da sevrim bazan insan kendi içinde der aslında .. satsam satılmaz atsam atılaz diye .. onur verdiniz sayfama
Bir hesap defteri koynumda duran , Derine daldıran ;eskiten, yoran. Bir gemi ararım, huzura varan, Rahmet deryasında batasım gelir .
herşeyden kurtulup rahmet deryasına batmak ne güzeldir anlam bütünlüğü vede biçim olarak çok güzel. yoruma zaten deyecek laf yok Mustafa Doğanı dinlerken insan dinleniyor TEBRİKLER SELAMLAR.
serbest şiirlerin usta şairi için gerçekten güzel bir hece şiiri olmuş. anlam ifade ve duygu olarak eksiksiz. yorumla daha da bir lezzetli olmuş. tebrik ederim. nice daha güzel hece şiirleri yazman dileğimle...
Şiir ve yorum oldukça ustaca. Gerek anlam, gerek ahenk, gerek biçim, gerekse yorum yönüyle kusursuz bulduğumu söyleyebilirim. Şiire ve yoruma alkışlar...
Hangimiz yorulmadık ki değerli kardeşim. Mustafa Doğan dinlemek gerçekten bir ayrıcalık. Harikasın be dostum. Ne mutlu bana ki arkadaşımsın. Seni tanımak, seni dinlemek... Yüreği geniş adam. İyi ki varsın. Selametle dostum. Hoşçakal.
Bir hesap defteri koynumda duran , Derine daldıran ;eskiten, yoran. Bir gemi ararım, huzura varan Rahmet deryasıda batasım gelir . tek kelime ile muhteşem mustafa abim alkışlar geldi yüreğimden bunu yaziya yansıtmak istedim malesef oda az geldi müzük ve yorum çok içten çok duygulu be abim offfffffffff offfffffffffff....YOLDAŞ
Bulaştım dünyanın kirli işine, Bomboş hayallerin düştüm peşine İbrahimce girip Hak ateşine, Deliksiz bin sene yatasım gelir.
keşke hak ateşine yanmayı becerebilsek..çok güzeldi..fani dünyanın boş işlerinden yorulmuş gibi yüreğiniz..hangimizin yorulmuyor ki...çok güzeldi ..kutlarım saygılar..
flycan57 tarafından 2/6/2010 12:33:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir hesap defteri koynumda duran , Derine daldıran ;eskiten, yoran. Bir gemi ararım, huzura varan Rahmet deryasıda batasım gelir .
bana bu şiir,dünya eleminden,günahlardan kurtulup,feraha ulaşma isteği gibi geldi.süperr ve dinlerken insanı rahatlatan bir söz ve yorum çalışmasıydı.bunu dinleyip dünyanın pisliklerinden sıyrılıp.değişik bir aleme dalıyorsun.çok beğendim.yüreğin daima bu aşkla yansın.saygılar
hata yok kardeşim üstelik güzel de şiirin. kafiyeleri daha güçlü olabilirdi ama senin için çok başarılı bu da. beğendim. başarılar dilerim. selamlar Niğde'den....
Bulaştım dünyanın kirli işine, Bomboş hayallerin düştüm peşine İbrahimce girip Hak ateşine, Deliksiz bin sene yatasım gelir ... Bir hesap defteri koynumda duran , Derine daldıran ;eskiten, yoran. Bir gemi ararım, huzura varan Rahmet deryasıda batasım gelir .
İNŞALLAH DİLEKLERİNİZ KABUL OLUR... İBRAHİM OLMAYI, HERKESİN ATEŞ GÖRDÜĞÜ ASLINDA RAHMET DERYASINA BOYLU BOYUNCA UZANMAYI KİM İSTEMEZ Kİ... NASİPTİR BULUR MU BULUR KULU... YETERKİ SEN BULMAK İSTE ONU...
Kutladım.