Baharın kokusu geliyor uzaklardan Bahar gören dünya yeniden doğar Yeşerir ağaçlar Yeşerir yeryüzü Çiçek çiçek olur dallar Yeniden doğuştur bu... Yaşama merhaba deyiştir Yeniden diriliştir bahar. Nedense düşünmez insanlar, Mevsimler bize ne anlatırlar... Bahar doğuştur, Yeniden ahirette diriliştir. Yaz varlıkların, Hayvanların, Nebatların, Ve de insanların, Olgunlaşma dönemini anlatır... Gençliğini, Güçiü, kuvvetli Verimlilik, En güzel çağını simgeler. Sonbahar yaşlılık, yorghunluk Ömrün içkinci yarısını anımsatır. Kış ise, ZEVAL VAKTİ denilen, Yaşamın son demlerini, Hayatın bitmesini, Sona varımı, Geriye dönüşü anmlatır... Biz insanlar bunu düşünmeyiz, Aklımıza bile gelmez bunlar. Oysa bunlar yalnızca Bir yönü anlattıklarımın... Bir düşünebilsek...! Bir tefekkür edebilsek, Bize, neler neler anlatır mevsimler... Yüce Yaradan’ın güzelliğini, Şaşmaz, yanılmaz kudretini Varlığını, birliğini Düzenli sistemini dile getirir... Bize, yaşatarak öğretir. Bir bilebilsek, Bir anlayabilsek, Bir görebilsek, Bir düşünebilsek... Tüm bunların amacında, Sebebinde,Nedeninde, Sevginin olduğunu, Yalnızca sevgiyi anlattığını, Aklımız bir erse... Sevginin yüceliğinin, anlamının Sevgiyi vermenin Sevgiyi göstermenin, Sevgiyi yaşamanın, Sevgi için var olmanın, Özel oluşumunu... Sevginin çok özel bir duygu Bir zenginlik olduğunu, Anlayabiliriz o zaman... Ve oradan hareketle, Bilebiliriz ki, İnsan boşa yaratılmamış, İnsan, sevgi için var olmuş, Sevgi de insan için... Her şeyinm merkezinde İçinde, Varlığında, Yaratılış sebebinde, Sevgi olduğunu, öğrenebilse Evrenin var oluşunun, Ve evrenin sevgi için, Sevginin de insana, İnsan kalbine bahşedilen, Bir zenginlik olduğunu, Anlardı o zaman... Böylece yaşamın, Yaşamanın tek amacının, SEVGİ ve İNSAN olduğunu, Anlarken, Yalnızca sevgiyi düşünür, Acı vermezdi topluma. İzin vermezdi, Kalbinin yanmasına... Yalnızca, Sevgi için yaşardı o zaman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O ZAMAN...(Yeni şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O ZAMAN...(Yeni şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm bunların amacında, Sebebinde,Nedeninde, Sevginin olduğunu, Yalnızca sevgiyi anlattığını, Aklımız bir erse... Sevginin yüceliğinin, anlamının Sevgiyi vermenin Sevgiyi göstermenin, Sevgiyi yaşamanın, Sevgi için var olmanın, Özel oluşumunu... Sevginin çok özel bir duygu Bir zenginlik olduğunu, Anlayabiliriz o zaman...
Hayata gelişimizin sebepleri var,bunları bilerek,bilinçli olarak yaşarsak her mevsimi bahar yaşarız zaten...Hayatın ilk şartı, SEVGİ... Yaradan'ı sevmek,dağı,taşı,kurdu,kuşu,çiçeği,böceği,yaprağı,insanı...Secgi tohumları atabilmektir yüreğimize önemli olan.Sevgi ve saygıyla.Sevgi
mavideydisevgi tarafından 2/1/2010 10:40:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sebebinde,Nedeninde,
Sevginin olduğunu,
Yalnızca sevgiyi anlattığını,
Aklımız bir erse...
Sevginin yüceliğinin, anlamının
Sevgiyi vermenin
Sevgiyi göstermenin,
Sevgiyi yaşamanın,
Sevgi için var olmanın,
Özel oluşumunu...
Sevginin çok özel bir duygu
Bir zenginlik olduğunu,
Anlayabiliriz o zaman...
Hayata gelişimizin sebepleri var,bunları bilerek,bilinçli olarak yaşarsak her mevsimi bahar yaşarız zaten...Hayatın ilk şartı, SEVGİ...
Yaradan'ı sevmek,dağı,taşı,kurdu,kuşu,çiçeği,böceği,yaprağı,insanı...Secgi tohumları atabilmektir yüreğimize önemli olan.Sevgi ve saygıyla.Sevgi
mavideydisevgi tarafından 2/1/2010 10:40:35 PM zamanında düzenlenmiştir.