(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ SEN GİDEBİLİRSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ SEN GİDEBİLİRSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ağır ağır tadına vara vara okudum. ilk bölümün sonunda iliklerime kadar işleyen bir ürperti hissettim,çölde vaha gibi.. ürküten üşüten bir yangın.. güzel şiirinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.çok incesiniz. şiirle kalın...
Şimdi sen gidebilirsin Ölmek için çoktan hazırdın zaten Aşk bahanen oldu, sığmadın İrem bağlarına Soframızın bereketi gülüşlerini de al giderken Gökyüzüne vurgun düşlerimizi de al... Bana bu yangın kalsın sade, Bana bu yağmur kalsın, bana bu yollar, bu toprak damlar...
İtiraf ediyorum; Bir yanılgı ile yaşadığımı Mataramda su yerine, kan taşıdığımı
Şimdi zaman, duvarlarda aykırı bir yüz Bağrımda yasaklanan sözcükler gibi İçimde sancısı başlar toprağın her güz Taşın ve umudun kâşifi, çocuklar gibi
Ayet ayet çalınan bir ömrün Keder öğüten tezgâhında Hala senin yokluğunun izi duruyor Tenhasında, yaslı ve yaralı bir yüreğin Künyesinde, yalnız senin ismin okunuyor…
İçimde sonbahardan kalma, bir bulut üşüyor Yokluğun avuçlarıma volkan gibi düşüyor… Şimdi ölümün de bir rengi olduğunu Kuruyan gül ağaçlarına bakıp da anla… Sana kimlerin yar olduğunu, Kimlerin öfke duyup, kan koktuğunu, Kalbinin, derinliklerine bakıp da anla…
İtiraf ediyorum; “Mutluluk” nağmesini ilk senden duyduğumu Alfabesi olmayan bir dille büyüdüğümü
Nicedir, çiçekler hep tedirgin durur Çamaşır ipine bırakılan yanmış tenimden İçimde mutluluğun yalnız hayali durur Onu da bir gün kazıyıp alırlar beynimden
Bir geçmiş zaman öğretisidir bana, Zehre olan alışkanlığım… Neyleyim!... Nehirlere özenen bir yüreğim var işte… Sakın şaşırtmasın bu taşkınlığım…
Giydirip yanmış tenime Soğuk dağ rüzgârlarını Şimdi sen gidebilirsin Ölmek için çoktan hazırdın zaten… Aşk bahanen oldu, sığmadın İrem bağlarına
Lütf edip gelmişsiniz, sizi şiirsiz uğurlamak yakışmaz bize... Umarım şimdi okumak kısmet olur inşaAllah... Ve yine umarım ki şiir okumanıza değecek bir niteliktedir...