(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FİRAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FİRAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ezildi her hecem senin firakınla Her sözcük darağacında bir gizem şimdi Ne zaman göz göze gelsek ben ve kalemim Söz harap oluyor, bütün harfler ketum Ve ellerimde nasırlaşan sadece hüzün Ve gözlerin akar şehrin pınarlarından Ve derin bir iz bırakarak yüreğime Hayalin asılır gecenin saçlarından şehre doğru… Sokaklar zehrini yudumlarken masivanın Şehrin ortasına; “Yaşamak” adlı bir mezar kazılır, Ve hiç kimsenin çözemeyeceği sırlı harflerle “Her nefis ölümü tadıcıdır.” yazılır… Oysa ezildi her hecem senin firakınla Aşka dair bir hakikatli sözüm bile yok, Hem sana kal diyecek yüzüm de yok… Öylece beklerim affımı, gidecek bir kapım da yok… Böyle bir yangın işte, firakın içimde…
muhteşemdi,soluksuz kaldım kulluğuma daldım baktım hep nakıs hep nakıs:( selam ve dua ile...
Her sözcük darağacında bir gizem şimdi
Ne zaman göz göze gelsek ben ve kalemim
Söz harap oluyor, bütün harfler ketum
Ve ellerimde nasırlaşan sadece hüzün
Ve gözlerin akar şehrin pınarlarından
Ve derin bir iz bırakarak yüreğime
Hayalin asılır gecenin saçlarından şehre doğru…
Sokaklar zehrini yudumlarken masivanın
Şehrin ortasına; “Yaşamak” adlı bir mezar kazılır,
Ve hiç kimsenin çözemeyeceği sırlı harflerle
“Her nefis ölümü tadıcıdır.” yazılır…
Oysa ezildi her hecem senin firakınla
Aşka dair bir hakikatli sözüm bile yok,
Hem sana kal diyecek yüzüm de yok…
Öylece beklerim affımı, gidecek bir kapım da yok…
Böyle bir yangın işte, firakın içimde…
muhteşemdi,soluksuz kaldım kulluğuma daldım baktım hep nakıs hep nakıs:(
selam ve dua ile...