(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** BENİM OLMADIKTAN SONRA *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** BENİM OLMADIKTAN SONRA *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaniii, öyledir beni bırakıp gitmiş ve bir başka kadına ait olmuşsa banane artık ondan, ilgilendirmez... sevgili arkadaşım ellerine saglık yorum için... sevgiler....
yanii, kendini hint kumaşı sananlar anlasınlar böyle umurda olmayacaklarını....unutulur giderler hafızadan....ziyeret için çok teşekkürler sevgili saadet hanım, sevgilerimle...
Benim olmadıktan sonra Kimin olursan ol Ha o kadının Ha başka bir kadının ------------------------------- ÇOK DOĞRU ABLACIM BU ŞİİR ÇOK SAMİMİYDİ İNCE BİR SİTEMDİ AK,PAK YÜREĞİNİZİ KUTLARIM SAYGIMLA...
Benim olmadıktan sonra Kimin olursan ol Ha o kadının Ha başka bir kadının
sitem dolu güzel bir seslenişti.sevgi bu içimizi acıtmışsa yolu açık olsun der gider geldiği gibi izin vermeyiz üzmesine şairem.yazan yüreği candan kutluyorum.tebrikler.sonsuz sevgiler....
Benim olmadıktan sonra Kimin olursan ol Ha o kadının Ha başka bir kadının
Ellerini tutan ben olmadıktan sonra İster güzel olsun ister çirkin Umurumda bile değil Koluna takdığın kadın
Yüreğin bana huzur vermedikten sonra İster mutlu ol ister mutsuz İlgilendirmiyor beni Önemsemiyorum özellerini
Benden ayrı olduktan sonra Ha görmüşüm seni Ha görmemişim Anlamı yok ki gözlerinin
Artık sevgilim olmadıktan sonra İster sevmeye devam et İster zihninden silip at Farketmez bundan sonra Yanında başka bir kadın Taşıdıktan sonra
Ah ah.Gene yaralarım sızdı derine.Gönül ne uslanmazsın sen.Ne uslanmaz.Bir yanda ben.bir yanda başkaları.Dertler aynı,yarler farklı.Kim haklı,kim haksız.Kalırsın iki arada birderede.Elif krdeşim çok içtendi dizeleriniz.. Kadermi desek,yazgımı desek.Yoksa bu ülkemizin gerçekleri mi desek.?İnanın bzen bende zorlanıyorum seçmekte.Halbuki bu yazıları biz neden yazarız ki acaba.Yaşadıklarımızı başkalarımı yaşıyorda,biz kaleme alıyoru.? İşte başladı çelişki.Bizi böyle biçare bırakanlar sürünsünde ölmesin işallah.Ama ben imnanın çocuklarıma böyle bir kısıtlamayı koymuyorum.Herkes kimi severse onu alsın diye uğraşıyorum.Çünkü bende bir aşk zedesiyim.60 yaşında hala ona şiir yazıyorsam demekki yaram derindedir. İşallah sizinki sağdece kurgudur diye düşünmek isterim..
kader, kısmet deyip işin içinden çıkalım yoksa yazılacak çookkk şeyler var çok...Allah hiçbir seveni ayırmasın diyorum ve daima iyilerle karşılaştırsın diliyorum. herşey sizin ve ailenizin gönlüne göre olsun.selam ve saygılarım sonsuz.
Benden ayrı olduktan sonra Ha görmüşüm seni Ha görmemişim Anlamı yok ki gözlerinin
Artık sevgilim olmadıktan sonra İster sevmeye devam et İster zihninden silip at Farketmez bundan sonra Yanında başka bir kadın Taşıdıktan sonra
ÇOK HAKLISIN SEVGİLİ ŞAİREM SENİN OLMAKTAN ÇIKTIKTAN SONRA KİMİN OLURSA OLSUN O GİTMİŞSE BİTMİŞTİR.BELKİ ACITIR AMA SEVGİNİN DEĞERİNİ BİLMEYENE ZORLA BİLDİRMEKTE MÜMKÜN DEĞİL ZATEN.ÖYLESİNE DE YAZMIŞ OLSAN ÇOK GÜZEL DİZELER VE HAKLI GÖRÜŞ.YÜREĞİNE DUYGULARINA SAĞLIK BAŞARILARININ DEVAMI DİLEKLERİMLE.SELAM SEVGİLER...
çok güzel yüreğin ve kalemin aşkı ile ydaim olsun.tebrik ve takdirlerimi sunarım.Şimdilik selmlarımı bırkıyorum, kelamlarımı da şiirlerine saklıyorum.selamlar saygılar....
haklısın arkadaşım yürek yüreğe ses vermedikten sonra artık neden ve niçinleri sorgulamak gereksiz değilmi? içinde ki hissedişini bütün aleniliği ile kalemine yansıtabilen kocaman yüreğini öpüyorum. sevgimle.
elife yar olmayan yardan aşağı düşsün.. elini tutmayan adamın ellerine sedef bulaşsın.. elifi görmeyen gözlerine, 7 numara gözlük yazsın diplomasız doktorlar.. onun yoluna gitmeyen ayaklarına çamurlar dolsun..yürüyemesin.. onu koklamayan burnuna sinekler dolsun.. onun için atmayan kalbine,acemi doktorlar şoklama yapsın...mozartın 7.senfonisi gibi ötsün kalbi. elifin çayı-çorbası pişmeyen ocağına incir ağaçları düşsün... tansiyonum çıktı elif hanım...çok sinirlendim yani. seni nasıl üzerler ya...kalbi ipek gibi insanı bırak, git aylak aylak dışarıları gözetle... çok kızdım,çok... konusu üzücü olsada...harika yazmışsın hadi hadi... eline sağlık.
kameraya gerek yok beni insanı yüreğimle görürüm :)
adam şerefsiz evettttt....kadınların namusu varsa erkeklerinde şerefsizi olurya işte öyle bişey....ve benim o kişilikteki insanlarla bir daha gönül işim olamaz...
:) Allah razı olsun..Allah tuttuğunu altın etsin. Allah sevdiklerine bağışlasın.bu da başının gözünün sadaksı olsun.. ... nerden bildin güldüğümü ya..kamera da açık değildi ama..senden korkulur gurbetçi... .... vay namısssız vay...demek öyle yapıyor... kurtulduğuna sevindim...de...sanki gönlün var gibi yine:) .... ben sana bir araba dolusu gül yollayım buradan...gülümse biraz.
o kadar da değil yaww.. ben kimim ki bunları yapsın, ama neyse yaaa en iyisi Allah'a şükretmek ki artık şükrediyorum öylesi birinden kurtulduğum için çünkü karısını aldatıyorrrrr! oh, be! ne rahatım şimdi yoksa beni aldatırdı, dermişimmmm :)
selam ve saygılarım sonsuz sevgili dost, senin de ellerine saglık yorulan ellerin ve yüreğin dert görmesin...hadi sabah sabah aldın duları yüzün gülüyoru bakıyorum da yani :)
Benim olmadıktan sonra Kimin olursan ol Ha o kadının Ha başka bir kadının
Ellerini tutan ben olmadıktan sonra İster güzel olsun ister çirkin Umurumda bile değil Koluna takdığın kadın
Yüreğin bana huzur vermedikten sonra İster mutlu ol ister mutsuz İlgilendirmiyor beni Önemsemiyorum özellerini
Benden ayrı olduktan sonra Ha görmüşüm seni Ha görmemişim Anlamı yok ki gözlerinin
Artık sevgilim olmadıktan sonra İster sevmeye devam et İster zihninden silip at Farketmez bundan sonra Yanında başka bir kadın Taşıdıktan sonra DEĞERLİ ARKADAŞIM MÜKEMMEL BİR ESERİNİ OKUDUM ANLAMLI VE HARİKA OLMUŞ UMARIM MESAJ YERİNİ DEBULUR GÜZEL ANLATIM AYNIZAMANDA GÜZELDE TAŞLAMA OLMUŞ SEVGİ İLE SAYGI SELAMLAR,,,,,
nice dolu sevdalara
kalemine yüreğine sağlık