gittim işte.. en steril sevgimle yanımda götürdüm çamaşır suyuna yatırdığım vede arıttığım gönlümü bir iyi geceler öpücüğü tadında kaldı beyazlatılmış kalbimde adın nede elde çitilemeyle çıktı yüreğimdeki kankırmızı sıcaklığın umarım çıkartır.. en katılaşmış aşk izlerini leke çıkarıcın..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
steril aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
steril aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne başlarken tebessüm ettirdi dizeleriniz:)) Bir gün akıl edip de biri, üretirse böyle bir leke çıkarıcı ihya olur:)) Kızmayın sn. şairim, görünce kelime hatalarını demeden geçemiyorum:)) Dikkatinizden kaçtığını düşündüklerimi, dikkatinize sunmak isterim. çamarşır / çamaşır öğücüğü / öpücüğü cıktı / çıktı olmalıydı:)) Saygı ve sevgilerimle..
amanınn neler yazmışım ben öyle teşekkür ederim, uyardığınız için sanırım fazla hızlı yazmaktan dikkatimden kaçıyor şairim :)) yorumunuz içinde ayrı bir teşekkür efendim sevgi ve saygılar :)
Kızmayın sn. şairim, görünce kelime hatalarını demeden geçemiyorum:)) Dikkatinizden kaçtığını düşündüklerimi, dikkatinize sunmak isterim.
çamarşır / çamaşır
öğücüğü / öpücüğü
cıktı / çıktı olmalıydı:))
Saygı ve sevgilerimle..