(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEĞER MİYDİ HİÇ...? (Yeni şiirlerimden) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEĞER MİYDİ HİÇ...? (Yeni şiirlerimden) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kasılanlara dönüp bakmayacağım Elimle kalbimi uzatmayacağım Giden sevgiliye ağlamayacağım Günümü gün edip de yaşayacağım. Ne oldu ki, yıllarca gözyaşı döktüm Kılı kırk yararak ömrümü tükettim Her sevgimin önünde boynumu büktüm Sevgilim yerine yalnızlığı öptüm.
Sevmiyorsa o yürek ısrara ne gerek Sevgi karşılıklı olursa güzeldir arkadaşım saygılar.
serapatay tarafından 1/19/2010 11:07:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Üzülmeyeceğim artık olaylara Acı veren, ağlatan boş sevdalara Bu kadar değersiz mi, seven yüreğim? Gülüp geçeceğim zalim sevdalara.
Kasılanlara dönüp bakmayacağım Elimle kalbimi uzatmayacağım Giden sevgiliye ağlamayacağım Günümü gün edip de yaşayacağım.
Ne oldu ki, yıllarca gözyaşı döktüm Kılı kırk yararak ömrümü tükettim Her sevgimin önünde boynumu büktüm Sevgilim yerine yalnızlığı öptüm.
Değer miydi bunca yılı harcamaya? Değer miydi tüm gençliğimi yakmaya ? Değer miydi ömrümce yalnız kalmaya? Değer miydi hiç, boş yere ağlamaya? VAR OLSUN YÜREĞİN DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA
Kasılanlara dönüp bakmayacağım
Elimle kalbimi uzatmayacağım
Giden sevgiliye ağlamayacağım
Günümü gün edip de yaşayacağım.
Ne oldu ki, yıllarca gözyaşı döktüm
Kılı kırk yararak ömrümü tükettim
Her sevgimin önünde boynumu büktüm
Sevgilim yerine yalnızlığı öptüm.
Sevmiyorsa o yürek ısrara ne gerek
Sevgi karşılıklı olursa güzeldir arkadaşım saygılar.
serapatay tarafından 1/19/2010 11:07:20 PM zamanında düzenlenmiştir.