(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gg şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaderin cellât yüzü Kan bürümüş hep gözü Gülmedi, güldürmedi cân Sen ağlama... Gün görmemiş sevdâ masalım Saklı kaldı Gönderilmemiş mektuplarda Bir tatlı meltem esip geçmiş Ömrümden bir gül düşmüş Sen ağlama... Hemen yanıbaşımdasın oysa Şah damarımdan yakın Yıldızlardan uzaksın Ben ıslanırım yağmurumla Sen ağlama... Ay yüzümü karartsa da hayat Bir usturaya kurban ederim kederi Keder kurban, ben kurban Sen ağlama... Tüm varlığımı sığdırırım bu yüreğe Gözyaşım tuzlanır yanaklarımda Pas tutarken bedenim Yüreğimi evlât edinir Bakarım gözüm gibi Sen ağlama... Hayalinde dolaşmam Yük olmam yüreğine Alıp hatıraları cebime Abdalın olur düşerim yollara Kimselere anlatmam seni Kıskanırım sözüne göz değse Ölürüm Sen ağlama cân, ben ağlarım...
Kutlarım yüreğinizden kaleme dökülenler adına sizi.. Allah ağlatmasın hocamcımm o güzel yüreğin hep gülsün sevgiler..
tuanam tarafından 6/8/2007 9:06:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gözyaşım tuzlanır yanaklarımda
Pas tutarken bedenim
Yüreğimi evlât edinir
Bakarım gözüm gibi
Sen ağlama...
İşte incelenecek ve etüd edilecek örnek alınacak
bir serbest şiir
işte bu
Sevgi ve hürmetlerimle Değerli dostum ve
Hocam