(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsanlar'ın Bencilliği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsanlar'ın Bencilliği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili dostum bu sadece gerici toplumklarda görülür. bu toplumlardan biri biz olduğumuz için mAALESEF BİZ DE BU HASTALIĞIN PENÇESİNDE İNLEYENLERDENİZ.
Siiriniz güzel ama yanlisiniz var.Paylasmayi bilenlerde var.Bak emperyal gücler dünya yi kendi aralarin da paylasmislar.gül gibi geciniyorlar.Yokluk paylasilmaz.Paylasamyanlar yoksullar.SEVGIYLE kal.
Bunlar doğru olabilir, böyle olmayanlarda var tabiki insan gibi yaşayanlar bu da aynanın öbür yüzü şiiriniz güzeldi kutluyorum. Yunus diyarından selamlar.
İnsanlık alemi, ne yazık ki gelişmesinii halen sürdürmekte. Daha alınacak çok ince ve uzun bir yol var. Ama yine, az da olsa sizin beklediğiniz niteliklerde olanları var. İşte bunları, elden gözden kaçırmamalı. Dost edinip kıymetini bilmeli. Şİiriniz, dikkat çekici bir konuda düşündürücü ve güzeldi.
insanlar gözleri doymaz canlılar insanlar dilleri susmaz ayaklılardır kesinlikle................
KESİNLİKLE KATILIYORUM. ama bence önce çuvaldızı kendimize batırmalıyız ne kadar bencil değiliz diye değil mi sevgili şair fakat her yolun bir bitişi vardır. sanırım hepimizin toplanacağı bir yerde vardır. ama öyle ama böyle mutlaka gideceğiz o meçhul yere....
kişiğinizi bilmediğim için bu sorunuza cevap veremem ki ben seni burda yazılarından tanıyorum kendi halinde efendi bir arkadaşımızsın ve seni tanımak gerçekten sevindiriyor beni
Her bir şiirde , şiirin insanlar imtihanı var sanki
soruyor sorguluyor ,farkına vardırtıyor
tebrikler ,,yine çok güzel ve anlamlı şiire