(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruhsatlı Mı Silahın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruhsatlı Mı Silahın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanırım ruhsatsızdı ve sanırım yine canice öldürdüğü kelebeklerin mezarınıda o bozmuştu... toprağın anlamadığı emperyal sınırlara o ruhsatsız silahıyla sınır çizmiş ve sanırım ahiretlik işlerede bulaşmıştı...
yüreğine sağlık şair ruhsatlı ve ruhsatsız her silaha hayırr...
Pas tutmuştu çığlıklarım, lal olmuştu çoktan aşkımın adı, Sabretmektir aşk ölümüne ,ezip geçsede hayallerini , Kalbimin üstüne koyup kalbini, sonsuza kadar uyutmaktır aşk. Güneşi bekleyen yüce dağları secde ettirmektir uğrunda aşk.
Bir hasret denizinde, tüm gemileri yakmaktır uğruna aşk, Yağmuru bekleyen çiçeklerimi, ateşlerinde harlatmaktır. Yakomozları söndürmektir,şimalle sevişmektir senin hayalinle, Tüm gelmeyen vuslatları koynunda yarim deyip sarmaktır aşk.
Anı değil ömrü, heves değil, nefesinle demlendirmektir aşk. Yaktığın alevlerin arasında, defalarca kül olup savrulmak Bana giydirdiğin kefenleri, ellerin değmiştir diye okşamaktır aşk. Her susuşunda yüreğimde kanayan adını öperek avutmaktır, Aramızda ki yollara inat ruhunla sevişip delirmektir aşk.
Yasemin Canan
Şairim farkeder mi öldükten sonra ya bir kurşunla ya sevdanın mıh gibi sapladığı Gümüş saplı bir hançerle her sevda bir ölüm değil midir aslında? Her aşk bir ömür vurup gitmez mi ruhsatsız namlularda? Bence ruhsatsız öyle olsa elbet yakalanırdı diyorum:)) Kutlarım güzel dizelerinizi sevgimle saygımla...
Çok güzel ifade edilmiş ve anlatılmış gözlerin insan nüvesinde bıraktığı en derin izler...ilk temas ve ilk beyne düşen algılar...bir silahmı diyelim bir hançermi...yoksa kalbe yansıyan aynamı....tebrikler sn Ali bey ..saygılarımla...
Tetiğe lüzum ne ki
Hançer neye ihtiyaç?
Açtığın yaralara
Busen olur mu ilaç?
Bende katildir adın
Bir kalbi yaraladın
Söyle,
Kaç kez can aldın?
Rusatlı mı silahın?
TEK KELİMEYLE MÜKEMMELDİ DİZELER...KUTLUYORUM YAZAN KALEMİ...SAYGILARIMLA