Sil gözünün yaşını kurban olayım sana Çile yumağı büyür, bu bir gönül sayrısı Seven anlıyor seni, ifşa etme yabana Çeken bilir derdini, bu bir yürek sancısı.
Zaman biner sırtına, bir adım ilerlemez Feryadın arşa çıksa kulak verip dinlemez İnsafı yoktur onun, bir anlık mola vermez Çeken bilir derdini, bu bir yürek sancısı.
Hele vur tahtaya da, düşme hezeyanlara Vasiyet eyleme sen geride kalanlara Biraz da sen yükleme sevda taşıyanlara Çeken bilir derdini, bu bir yürek sancısı.
Şakırken yüreğinden inan bu nağmeleri Gonca gonca sunarsın sevenlere gülleri Metruk kalbe yerleşen, aşkı öğreten peri Çeken bilir derdini, bu bir yürek sancısı.
Narın da hoş, nurun da deyip tevekkül eyle Ölümden bahsederek yüreğim yakma böyle Sevda seni söyleten, şeyda bülbülüm söyle Çeken bilir derdini, bu bir yürek sancısı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKI ÖĞRETEN PERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKI ÖĞRETEN PERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şakırken yüreğinden inan bu nağmeleri Gonca gonca sunarsın sevenlere gülleri Metruk kalbe yerleşen, aşkı öğreten peri Çeken bilir derdini, bu bir yürek sancısı.
Kutladım değerli Şairim güzel dizelerinizi, saygı ve sevgi ile...