Düşüncelerin zincirleri Seslerini saklarlarken Unuttuğum kişiliklerin her biri -bir yerlerden- Düşlerimin koridorlarına sızıyorlar Varlıklarını ispatlamak istercesine…
Bilmiyorlar ki bu benlik Sıyrılıp da bedeni arzularından Çoktan gömdü sevgi açlıklarını Ruhun ihtiraslarına… Hadi diyelim ki Sarıp sarmaladılar ruhumu, Hadi diyelim ki Tüm benlikleriyle sevdiler varlığımı Sevgilerinin magmasındaki vefasızlıklar... O zaman, İşte o zaman onca yalanlar Neden saldırıyorlar gözlerime, Bunca boğucu seslerle Kendilerine sırt dönene?
Bence önce Kurdun kuşun önünden alıp Sevgiye doyurmalı ki İnsan denen varlığı, Bilsin dostun, Düşmanın eteğinde olduğunu.
Şimdi… Aldım elime bir kocaman çuval, Topladım tek tek cümle delileri. -Onlar ki sevgi denen o bitimsiz duyguya Uzatıp da ellerini, Koruyla yananlardır. Onlar ki sevgi diye diye haykırarak Çıplak gönüllerini Göz önüne serenlerdir.- Varsın dünya danan cehennemi, Sevgi yalanlarıyla sarsın Cümle bencil yürekler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞULENİN GÜÇ KAYNAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞULENİN GÜÇ KAYNAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi… Aldım elime bir kocaman çuval, Topladım tek tek cümle delileri. -Onlar ki sevgi denen o bitimsiz duyguya Uzatıp da ellerini, Koruyla yananlardır. Onlar ki sevgi diye diye haykırarak Çıplak gönüllerini Göz önüne serenlerdir.- Varsın dünya denen cehennemi, Sevgi yalanlarıyla sarsın Cümle bencil yürekler…
Şimdi… Aldım elime bir kocaman çuval, Topladım tek tek cümle delileri. -Onlar ki sevgi denen o bitimsiz duyguya Uzatıp da ellerini, Koruyla yananlardır. Onlar ki sevgi diye diye haykırarak Çıplak gönüllerini Göz önüne serenlerdir.- Varsın dünya danan cehennemi, Sevgi yalanlarıyla sarsın Cümle bencil yürekler…
Saygıdeğer hocam alınması gereken çıkarılması gereken sonuçlar vardı.Topluma olan katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim.En kalbi saygılarımla.
- bence doyuramazlar ytien de, insanın midesini de gözüü de ancak ve ancak toprak doyurur... ____________________________ "Sevgilerinin magmasındaki vefasızlıklar..."
-sevgilerin magması... ilginç bi benzetme... ______________ "Düşlerimin koridorlarına"
- sevdim bum benzetmeyi. ______________ "Bence önce Kurdun kuşun önünden alıp Sevgiye doyurmalı ki İnsan denen varlığı, Bilsin dostun, Düşmanın eteğinde olduğunu."
- bilinir mi bilinmez, insan oğlu kanar, yanılır... _______________________________________________________ "Okyanusa yansıyan bin şuleden biri olsun Sadece biri Dönsün yönünü sevgiye, Bil ki gidiyorum oraya Elveda sevgisizliğe, diyerek. "
- bir sevgi arayışı var şiirde, nice şiirlerde de denilmiş sevgiden yaratıoldı kainat manasında ifadeler. demek ki muhtaç insan sevmeye, sevilmeli, insanlar özlerini bulmalı...
Aldım elime bir kocaman çuval,
Topladım tek tek cümle delileri.
-Onlar ki sevgi denen o bitimsiz duyguya
Uzatıp da ellerini,
Koruyla yananlardır.
Onlar ki sevgi diye diye haykırarak
Çıplak gönüllerini
Göz önüne serenlerdir.-
Varsın dünya denen cehennemi,
Sevgi yalanlarıyla sarsın
Cümle bencil yürekler…
Varsın bilcümle mahlukat,
Parayla doyursun
Doymaz midelerini.
Okyanusa yansıyan bin şuleden biri olsun
Sadece biri
Dönsün yönünü sevgiye,
Bil ki gidiyorum oraya
Elveda sevgisizliğe, diyerek.
İnsanın ne kadar kendinden ve yakın hissettiği mısralar. Sayenizde hepsi bir araya gelip anlamlanmış. İyiliklerle kalın efendim