(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AVUCUNDA BUHAR OLAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AVUCUNDA BUHAR OLAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tümevarım bir şiir olmuş:)) Netice itibariyle çok güzel ve çok hoş. Yüreğinize sağlık.Biraz geç oldu ama güzel bir dilekte bulunmanın ziyanı olmaz değil mi?O zaman mutlu yıllara...
yaşamakgüzel(?) tarafından 1/4/2010 9:37:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir bitiminde renge takıldı gözüm böyle aşk konuşurken kırmızı dökülseydi keşke harfler dedim.
Sessizlik vardı ateşte , sigara tütümünde - tüterken - konuşan kalp dedim sahice. Ve güzel olan bunu okura hissettirmek , böyle içine girebilecek gibi güzel betime vurabilmek alfabeyi ki kutluyorum.
Sadece bir duruma takıldım bunu belirteyim. Tekrarlı mı oldu biraz içindeki hece. Hani aşk evet kullanım da kendi kadar güzel ama sadece hissettirmeye mi özen gösterilseydi acaba dedim ki bunu bu şiirde hissetmek de çok mümkün ki sadece adım adım aşk kelimesi olmamalıydı dedim tabi siz daha iyi bilirsiniz takdir sizin de ben böyle geçirdim...
Ayrıca teşekkür etmem gerekiyor yanlışlıkların mozaik şeklinde sunulduğu bir sayfa değil hani okuyucu gözü tırmalanmıyor imla ve noktalama ile ki şiire duyduğunuz saygıdan ötürü okur olarak teşekkür ediyorum.
İnanıyorum ki çok daha iyi çalışmalara konuk olacağız bu sayfada ki daimini diliyorum şiir sevdasının.
selamlar/saygılar