Lerzân olmuş yürekteki ikbâlli letâfet Erimiş gitmiş kâmil aşklardaki kerâmet Rüyalar bile bozulmuş,âh,tam bir rezâlet Zamanla erdem sanılmış kendine hakâret Avuç içi kadar hevâ,olmuş bir kıyafet Nerde diye sorma sakın sıcacık hamiyyet...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lerzân Olan Letâfet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lerzân Olan Letâfet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair Dursun Tiftik kardeşimizden anlamlı ve güzel dizeler okuduk şairi ve şiiri kutluyorum yeni yılda sağlık ve esenlik diliyorum.Yunus diyarından selamlar.
Tebrik ediyorum değerli arkadaşım. Çarpıcı, etkileyici, öğretici.. Yüreğiniz dert görmesin. Yeni yılınız kutlu, mutlu ve umutlu, her şey gönlünüzce olsun. Saygıyla selamlar.
Lerzân olmuş yürekteki ikbâlli letâfet Erimiş gitmiş kâmil aşklardaki kerâmet Rüyalar bile bozulmuş,âh,tam bir rezâlet Zamanla erdem sanılmış kendine hakâret Avuç içi kadar hevâ,olmuş bir kıyafet Nerde diye sorma sakın sıcacık hamiyyet...
Haklısınız değerli şair.Ne yazık ki her şey anlamını kaybetti.Tebrik ederim.Kısa fakat anlam yüklüydü.Mutlu yıllar dilerim.Selam ve saygılarımla.
Mevlana ya da onun gibi değerler bu hale gelmek ister miydi diye düşünüyorum. Dünya törenlerde, öte yanda insanlık ayıpları devam ediyor. Mevlana yaşarken yoktu böyle tören filan. Duyarlı kaleme selamlar. İyi yıllar dilerim.