(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ateşlerde kavruldum buz tutan yüreğimle Heybetli heveslere düşen devrandım yandım.
Hak mıydı bu hadise başıma çöreklendi Kendimi kurtarmadım asıl kaptandım yandım.
Hâkim dedim kendime biraz haşin davrandım Mihmanmışım dünyaya sandım sultandım yandım.
Hüzünlendim,mükemmel dizelerdi , yıllar acımadı bize yaşlandım bu ömür sensiz geçti yandım yeni yıla sevinemedim,ölüm yıldönümündü seni andım. SEVGİLER SELAMLAR MUTLU YILLAR ARKADAŞIM.
Hak mıydı bu hadise başıma çöreklendi Kendimi kurtarmadım asıl kaptandım yandım.
Hâkim dedim kendime biraz haşin davrandım Mihmanmışım dünyaya sandım sultandım yandım.
Yazdığın her şiir biririnden değerli ve harika senden öğreneceğim çok şey var canım arkadaşım.Şiiirlerinintakipcisiyim herbiri benim için ders kutlarım .Emeğine sağlık kalemin solmasın,yüzünden gülücükler eksilmesin ,tebrikler.yeni yılda da başarılarının devamı gelsin yeni yılın kutlu olsun.herşey gönlünce olsun.selam ve sevgiler.
Hiddetli hikâyeler bana hisse sunmadı Kendimeymiş ateşim ele buhrandım yandım.
Harmanları savurduk hasat günü yakındı Güneş yaktı, sam vurdu dertli ummandım yandım. Şiirde müzik de başka diyarlara alıp götürüyor insanı istemesede...Anlamlı dizeleri yazan yüreğinize sağlık. Mutlu yıllar dileğiyle...
Şair Afet Kırat'a yakışan muhteşem bir şiir, her şiiri gibi...Tebriklerimi sunuyorum Afet Hanım. Video için de belli ki çok emek verilmiş. Emeğe hiçbir şekilde saygısızlık etmek değil amacım ama keşke enstrumantal bir müzik eşliğinde sadece bu güzel şiir yorumlansaymış. Videodaki benim de çok sevdiğim eser şiirin önüne geçmiş. Şarkıyı dinlerken şiirden uzaklaşıyor insan.
Yeni yılda bütün sevdiklerinizle birlikte hayırlı, bereketli sağlıklı mutlu ve huzurlu bir yaşam diliyorum. Selam ve saygıyla...
Beğeninize teşekkürler, ancak yorumun böyle olmasını ben istemedim. Bazen arkadaşlar okudukları şiiri seslendirip gönderiyorlar, bu da antolojide bir kaç yıl önce yayınlanan bir şiirdi, arkadaşımız etkilenmiş yorumlamış, şöyle veya böyle olsaydı demek onu incitebilirdi. Emeğini değerlendirmek istedim. Adını bile bilmediğim ŞİİRRÜZGARI'NA bu sayede teşekkürlerimi iletirim.
Harika bir şiir estirmişsiniz yine yüreğinizden.
Kutluyorum
Saygılarımla.