(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
solgundu sabahın benzi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
solgundu sabahın benzi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekürler iyi dileklerinize Rabbim sizin dileklerinizin iki katını versin Öncelikle dilekle başladık ama şiirin güzel tarafını özellikle sona sakladım güzeldi inşallah gerçek hayatta yaşanmaz yüreginize sağlık sayğılar
Ne okuduğunu bilmek ne güzel.Ne yazdığını bilen şuurlu bir kalemi tanımak ayrı bir haz. Oysaki çoğu şiirde hayal kırıklığına uğruyorum.Takip etmeli çalışmalarına bakmalıyım dedim şiirinizi üçüncü kez okuyuşumun sonunda.Teşekkürler...
Bir adam var az ilerde ne için öldüğü kadar onu ölüme getiren kalabalıklar işte görgü tanığı ve kimseler yoktu olayı gören . çok güzel etkili bir anlatım kutlarım sevgiyle saygılar
ölüm çok soğuk.yaşamsa her zaman yarına gebe.ve yarınlar her zaman acı getirmez gelene.ne kadar çığlıklada doğsa bebe belki de ben geldim demenin sevinç narasıdır kendince. güzel dizelerdi tebrikler ederim.yeni yılınız kutlu olsun.
meydanda çelik bakışların gölgesinde bordrolarını yakarken memurlar kimse göremeyecekti kaldırımda dilenen kadının ikiz bebeklerini
Mükemmel, duyarlı, anlamlı yüreğimizin sesi dizeleri yazan Şairimi kutluyor ve barış dolu, çocukların ezilmediği, anaların ağlamadığı, yiğitlerin toprağa düşmediği bir yıl diliyorum. Saygı ve sevgi ile..
Ahhhhhhhhhh çektim AHHHHHHHHHH ki ahhhhhhh yine... Zaman kötü demek kadar kolay bir cümle yoktur sanırım... Almış başını yalan ile yalancı ikilisi en çirkef olaylara bile korku ve iğrenerek bakamaz olduk... Kanıksadık ve rutin olayalar olarak susu pus aşılıyoruz tüm olanaları; ve öğeleden sonra başalayan İNTİHAR önyargılarla arkasaından kouşmalar falan... Üç maymunu oynayan duyarsızların aslında birer azılı RUH HASTASI olduğunu bildiğimiz halde yitip gidenlere laf söylemek kolay geliyor bu toplumz...
Gerçeklerden kaçmak ve görmez duymaz kanuşmaz olmak kadar bulaşacı bir İLLET daha yokken çevremizde;sözde ve özde olmak büyük bedel ister... Dilerim ki bu bedel içsavaşa sürüklemez bu toplumu...
Yalan bir ruh hastalığı, yalancılar ise ruh hastasıdır;ispatı ise, şike, iftira, yolsuzluk, dedikodu, adam kayırma, ayrım yapma, terör, şiidet, hırsızlık vb say say bitmeyecek kadar sayısız olan çirkeflikler...
Duyarlu yüreğinizi kutlarım efendimmm...+5
Yeni yılınız yalan ile yalancı ikilisinden uzak olsun ki kutlu ve mutlu olunuz efendim...+5
KUTLARIM....