“Demirden pençelerini uzattı karanlık; Kuşatmasına aldığı yaşamları boyadı is’e Ve damladı toprağa binlerce nefes”
Tut kirpiklerinde yıldızları damlamasın Toprak üşür sonra. Ezilir yabancı adımların altında çocuk kokun. Bir ton bot yığını izin namlusu kurutur yıldızlarını. Saçları kazınmış bir geleceğin Dudak aralarında titrer korkun.
Savaşın soğuk kırbacı keser düşlerini, Kör kurşunlara yenildikçe umutlar Ağlar tavanarası geleceğin Ve tozu kalkmış korkusunu ıslatır yüreğinin.
Sözde barışa gebe bir zamanın ihaneti yaşanır Küstah toplar dövdükçe toprağı / daha dün çiçek kokan / Bir balyoz gibi sallanır sarkacı zamanın Vurur saatlere Saatler çocuk yaşına… Yalpalanır bedenin, düşer Ve Bir çiçek daha toprağı öper.
“…ve yüreğimdeki sesin tınısı, düşer sayfalara eder intizar”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nasır Tutar Güneşin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nasır Tutar Güneşin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tut kirpiklerinde yıldızları damlamasın Toprak üşür sonra. Ezilir yabancı adımların altında çocuk kokun. Bir ton bot yığını izin namlusu kurutur yıldızlarını. Saçları kazınmış bir geleceğin Dudak aralarında titrer korkun.