(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünya Ve Kediler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünya Ve Kediler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kafam karıştı. Uzun bir süre ortalıktan kaybolunca herkes unutmuş olmalı beni =) Dün akşam Celal abi bugün de sen :) Yarın kim bakalım. Selim sen de mi unuttun beni :(
algıda yanılsaması olmayan canlılar hayatın tadını daha güzel alıyorlar galiba.bizler sanki güzelede çirkinede yaptığımız yorumlar kadar varız.tebrikler güzeldi.
dünya hem çok büyük hem acayip küçük insan ömrü dayanırken hayatta tat vermeye devam ederken kediler bize
Çok sevimli hayvanlardır kediler meselci. Çocukluğumda hep kedimiz oldu evimizde, Şair yüreğine sağlık huzurlu bir tatil sabahı dileklerimle saygı ve sevgiler..
ama aynı tadı kediler de alabiliyorlar mı? bazıları sefada bazıları soguktan tir tir titriyorlar sokakda, aslında her sokakda kedilerin barınacakları yerler olmalı ona göre ayar yapılmadı güzelim hayvanlar kışı buz gibi betonlar üzerinde geçirmemeliler..
Kediciğin babası..
kol yeninde muhakkak bir kedicik..
ve Selim kardeşim asr-ı saadet günlerinin sevgisi bu der bize sanki..günümüzde de özlemle aranan..
Gönlün sevgiyle yoğrulan sesi olarak sunduğun bu resmi/şiiri..çok sevdim..yüreciğine sağlık olsun..sevgi/saygı ve selâmlarımla..