(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
parfüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
parfüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gençler geleceği yaşlılar geçmişi ile avunur derler dostum. Hala umudumuz var yaşama dair hala yapmak istediklerimiz yazmak, yaşamak istediklerimiz heybemizde bakma zaman bile çatlayacak kıskançlığından Bunu da eskitiriz nasılsa sıra 2010'da
günün gecen haftan ayın dört mevsimin kışın baharın yeni yılın yeni yılın kutlu olsun kardanadam...:))))
sevgiler celal..latife bir tarafa elbet..güzel dilekler için ben de adıma teşekkürediyorum...yeni yıl değil tüm yeni yıllar inşallah diyorum..bütün cömertliği ile çalar kapını..sevdiklerinle (ki o ben oluyorum) ve sevenlerinle (ki o da ben oluyorum)...:)))
barış, sağlık ve huzur dolu sevgili nice yıllara...:))))))
Sayfa zaten yeni yıla hazır açılmış, çok şık. Dileğelim ki yeni yılda kuşlar vuslata çırpsın kanatlarını ve umut olsun gelen sene. Gönlünüze sağlık sağ olun. Nice yıllara. Selam ve saygıyla.
Öncelikle yeni yıl mesajın için yüreğimin aynı dileklerde olduğunu bilmeni isterim
Lavanta kokulu yar gidince akrep sokması gibi kalıyor diyorsun ki sen gittikten sonra öldürüçü oldun ama sanki öldürücü olsan dahi yine hasretim sana kuş kanatlı şiirler yazıyorum kısaca sen beni defalarca öldür ama ben ölür ölür direnilir seni severim diyorsun sevda şiirleri daha başka oluyor canım ağabeyim. Sevgi saygı ve selam ile.
hece tadında parfüm kokulu harika serbest şiir.. sevgim saygım her daim tebriklerimle değerli şair dost Celal Çalık... hep birlikte mutlu sağlıklı sanat dolu nice senelere...
her sevgi bir parfüm gibi tüter hasretin intizarıyla ister kuşlar ister kaşlar getirsin çok güzel şiir az öz size yakışır ustalıkta...........................saygımla tebrikler
sevgi öyle bir iksirki aşka dönüştüğünde kokular birbirine karışır ufacıcık bir kanat esintisinde bile...çok güzel bir yorum ve çok anlamlı bir kalem yeni yılla birlikte kutluyorum saygılarımla....
Çok şık bir sayfa olmuş Celal ağabey, değerli kalem... Sizin de yeni yılınızı kutluyor esenlikle diliyorum öncelikle.. Her hali ile yepyeni bir yıl olsun inşallah....
Şiir, şiir güzel koktu, ismiyle başlayıp devamında bir hoşluk bırakırken buruk bir tadla ayrıldı gözler buğu buğu ıslandı kirpikler...
Sevginin kanatları...
Yüreklerin sevgiyle hep kanatlanması ve yeni yılın sevgi, barış, huzur, sağlık, mutluluk yılı olması dileğimle
Kutladım sevgisizliğin inadına, sevgiyi hep koruyan ve koruyacak olan yüreği
Saygımla