Yorgun düşer gün, telâşlı öznelerden. Zira Topukludur makosenleri yükünün. Karanlık içmeden güneşi dolu dizgin Gün toplar heybesine tabularını Ve Uyanır izbe karanlığın kucağındaki beden.
Zamanın renksiz yüzü, Katranlaşmış tenini serdikçe saatlere Gecenin sofası genişler. Güdümlü adımların yankısı geceyi süsler. Sonra Rüküş süsler takınır karanlık, köşe başlarına - ki miskin nefeslerin gösterişidir bu…
Gece, demini aldıkça saatlerden koyulaşır. Acıyı soğurur zembereğinden rüzgâr, Ayazını döşer ciğerlerine; Mürekkepli kollarında uyutur şehri. Fakat nöbettedir deforme bedenler. Parmakları ritim tutar dudaklarında Tadımlık günün günahları yontulur Birer birer.
Etten bir maskeye bürünmüş ruhunun Gizli gel-git’leri, Islatır başını koyduğun karanlığı Gizlenir anaforların sarsıntısı yüreğinde. Damladıkça anılar kirpiklerinden Gözlerinde mıhlanmış bir acının dumanı tüter.
…
Vakit gelir Biter vardiyası gecenin. Ay saklar yüzünü bulutlara - utanır – Kazınır karanlık günden. Yeni bir şıvga yollara vurur. Doğdukça sessizlikten güneş Günebakanlar yeniden alazlanır.
Gün dillenir; Giyer telâşasını üstüne. - ve Arenasında yeni bir arbede yaşanır. Biteviye…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gecenin Yüzü - II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gecenin Yüzü - II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vakit gelir Biter vardiyası gecenin. Ay saklar yüzünü bulutlara - utanır – Kazınır karanlık günden. Yeni bir şıvga yollara vurur. Doğdukça sessizlikten güneş Günebakanlar yeniden alazlanır.
Gün dillenir; Giyer telâşasını üstüne. - ve Arenasında yeni bir arbede yaşanır. Biteviye…
yüreğinize sağlık şiir bir hikaye gibi çokta gerçek güzel bezeişsin şair tebrik ve saygılarımla............