Gözlerim çocukluğunu arar Çatlamış gün yorgunluğunda bir adam Sanki batık tarihini anlatıyor bakışı Buruşturmuş nefesinde sevmeleri Anlama beni derken gözlerinin mavişi! Suskunum, yorgunum!
Fotoğraflayın suskunluğumu! Bankın kırık kıyısı sanki yokluğunun resmi! Beni takip eden bakışlardan kaçmam mı? Donmuş dağlardaki sevdam! Şimdi ben ve o adam Göz gözün görmediği karanlık noktayım! Hesapsız bir bekleyiş.. Islak mendil gibi dürülü yollar!
Eğildi büküldü toprağı delen baston Yağmur mevsimini hatırlatıyor şarkılar Sanma ki bu bir veda! Denenmemiş neyin kaldı bedenimde, yıllar! Hatıran mı sakladığım gözyaşım Sızlıyor dudaklarım İzinden sen geçince!
Nedir diye sorma! Yaralarımı ısıran kandilim Sorma! Yaklaş acı hançerin gölgemi vurmadan Gideceksen git, Git gidebildiğin yere! Başımı vurmadan bulvarına!
Kan tutuyor zifiri karanlık! Sahra düşlerimde serap olurken Sen! Sarıldım sevdamın alaca şafağına Seherin lal diline tutunurken kirpiklerim!
Saklamaya çalışma gözlerini Işığın karanlık yüzüne düşer gölgesi Çehresinde sert bir poyraz Sanırsın toprağın sevdalı nadası! Okumak anlamak zor Sana mı bu devrik cümleler? Suskun yorgun ve sessiz Mühürlü dudaklarından menzile Kırağı düşmüş saçlarında Kurşunlanmış düşünceler!
Vuruyor ruhumu Ellerinin nasırlı kamçısı Seni üşütürken Beni yakıyor! Şah damarını kesercesine istenmeden yaşanan yıllar Küskün bakışlar şaşkın Hangi mevsimin başlangıcı olmalıydın?
Yıldızları gözlerinde çoğaltan adam Bakma derin derin Hüzünlü dokunuşun yakar ciğerimi Ama.. Yalnız değilsin Ayraçlı nefesimi al yanında Yaşam erimeden gözlerimde Gökkuşağıma çizdim seni Ve elbet, Uçurumun kalp atışını Sessiz yaşar ışıklılar!
Karıncanın duası indirir gökten kartalı Bakışımın buğusu adam Tekrar yaşamaksa seni Baştan sona silerim yaşamı Bilirim Yıldızlar olmasa gizeminde uyur muydu gece? Gök şanı olur muydu ay? Korkardı karanlık gözlerinden yedi tepe Titrerdi sırça saray!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........Gökkuşağıma Çizdim Seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........Gökkuşağıma Çizdim Seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.