Gitmeden vur şakağından bendeki seni Öyle vur ki kırılsın Acısın silemediğim hüzün aynaları Savrulsun yerden yere İçimdekilerle Dil ucuyla söylenen sözlerin olsun bavul İtirafların kilidin Yanlışa giden yaşları kılıf olsun yalanlarına Geçen günlerini de al git Öyle git ki bana yetecek gücün kalmasın!
Gönül davamın tutuksuz sanığı Işığına tuz bastığım bakışım Çözdün mü aşk düğümlerini? Yalnızlık haritama çölleri çizdin mi?
Ayazımda heykele dönen yol ayrımım Ruh halinin rengini ararken Hissettin mi beyaz mermer soğuğunu Sen, mutluluk Kokumu ararken suskunca Hissettin mi tek kalmışlığımı?
Ay ışığının güneşe uzanan elini öpen yıldızlar Anlayın beni Siyahın derdine düşen gece gibi Karanlığa yatan rüya ışıldamaları gibi Sayfa sayfa açılan gün kitabı Anlayın beni!
Yolların nabzını tutarken nefesin Durdu mu zaman Seher serinliğini kırarken yanışın Kader kadranında sıkıştı mı bedenin
Yaşam mayama bal akıtan güzel Güneşe görkemiyle sırt çeviren grup Ağırlaşan kirpiklerin battı mı gözlerine? Ve sen gönül dengem Yokluğum çile eritirken Zemheri ayazında yaşadın mı beni*
Bakışlarım söbelerken seni Hiçliğin anlamlı başlangıcına tutunmak için Tüylerinde dikenleşti mi pişmanlık?
Hissettin mi fani eşiğinde ebedi soluğu? Vadiye dönen cehrene yansırken cehren Hissetin mi? Geriye gitmek isteyen ayaklarında yok olan yolları!
Oturup düşün sendeki beni Kurudu mu bilge dudakların? Hissetin mi beni? Hissettin mi Toprağın terlemesindeki seni?
Haydi yansıman düşmeden Gitmeden vur şakağından bendeki seni Öyle vur ki kırılsın Kırılsın acıları silemediğim hüzün aynaları!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........Vur Şakağından Bendeki Seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........Vur Şakağından Bendeki Seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KALEMİNİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM ŞİR DOSTUM. ŞAİRİN KALEMİNE YİNE KAN DAMLAMIŞ Keskin bıçak yanlarını yaşamın Dili zehirli olan dostların Ölümü tattıran o ***ın hepsine selam olsun ömrümün canlı dili oldu cümlelerim.
ŞAİRİN KALEMİNE YİNE KAN DAMLAMIŞ
Keskin bıçak yanlarını yaşamın
Dili zehirli olan dostların
Ölümü tattıran o ***ın
hepsine selam olsun
ömrümün canlı dili oldu cümlelerim.