yasak bir meyvanın çekirdeğim aslında hangi yolun sapağına sapıcam kime anne kime ata dicem yoksa baba sokağımdan geçen her adam senmisin?
neydi hakkettiğim mendil muhamelesi yada süpürgeyi yiyen ciğerci kedisi hangisinde bulayım kendimi? suçuma hüküm kesin bekliyorum
kaçıncı tohumuyum tanımadığın yüzün serseminde ki benliğimi nereye atsam hangi maskeden sen çıkacaksın yokuş aşağa düşen taştan farkım ne ki sanki o da benden nerden biliyorsun kardeşliğimi yaşıyor belki
sütünü özlediğim günlerde nerdeydin iki sıfatı taşımak çok zor bilmezsin ki soruyorum kendime sen nesin öksüz? yetim mi? tek net cevabım kendime ben sokak çocuyum şaşırma düştüğüm duruma elinle yazdın kaderimi anne piçliğin şamarını yiyorum sayende......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yasak elma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yasak elma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşünce ve hissediş, şiirsel kurgu ve duygu çok güzel.. Ama tüm bunlar yetmiyor şiire... Çok çok güzel ve şiir olacaktı azıcık dikkat etsen... Yorumlara bakıyorum şahane diyor herkes; hissedişine ben de öyle diyorum, ama yazdığının şiir olması için yazım kurallarına sözcüklerin doğru yazılmasına da ihtiyaç yok mu. Şiir yazabileceğine inandığım, hem de iyi şiir yazabileceğini bana hissettiren bir kaleme hatasını da söylemek zorunda hissediyorum kendimi. Sadece 2 dizeni örnek vereceğim;
yokuş aşağa düşen taştan farkım neki sanki oda benden nerden biliyorsun
Dizelerinin şöyle yazılması gerekmez miydi;
yokuş aşağı düşen taştan farkım ne ki (Ya da, yokuş aşağıya) sanki o da benden nerden biliyorsun .......Okuduğunda, ve bu gözle baktığında hak vereceğinden eminim... Esen kal, sevgilerimle.
sütünü özlediğim günlerde nerdeydin iki sıfatı taşımak çok zor bilmezsin ki soruyorum kendime sen nesin öksüz? yetim mi? tek net cevabım kendime ben sokak çocuyum şaşırma düştüğüm duruma elinle yazdın kaderimi anne piçliğin şamarını yiyorum sayende......
Hayatın gerçeklerini şiire yansıtmışsın arkadaşım,Ana olmak sanattır ,çocukların suçu ne onlar ister mi piç damgası yemek,analı babalı büyümek istemez mi yapılan hatanın cezasını çekmek zorunda neden bırakılıyorlar.Kınamamak lazım bütün iş onu doğuran anada diyorum. okurken içim acıdı duygulandım ama şiir olarak mükemmek kalemin var canım sevgiler selamlar.
hoşgeldiniz serap hn.şeref verdiniz satırlarıma hiç bir canlı kaderi elinle yazamaz ama yazılanlar var işte bir saatlik zevk için harcanan okadar çocuk varki bir sokak köşesinde yada yetimhane bahçelerinde allahım yardım etsin hepsine saygılarımla...
hoşgeldin cadım:)evet o çocukları bu duruma düşürenler düşünsünler bir saatlik zevk için yapılcak şeymi bu allahım neyin iyi neyin kötü olduğunu biliyor. kardeşliğimiz baki olması dileğiyle cancazım:))
Ey hayat repliklerin kimi anlatıyor! Ve kaç figüran oynuyor senin sahnende ----------------------------------------------------- Senyorum bitmesin ilhamın ve taş emi bir asi nehir gibi hep sevgimdesin... YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM. MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.
hoşgeldin benim uslu yasemin çiçeğim:)merak etme yaprakların gizli hazinemde kimse solduramaz onu dostluğumuz kardeşliğimiz baki kalması dileğiyle canım..
sütünü özlediğim günlerde nerdeydin iki sıfatı taşımak çok zor bilmezsin ki soruyorum kendime sen nesin öksüz? yetimmi? tek net cevabım kendime ben sokak çocuyum şaşırma düştüğüm duruma elinle yazdın kaderimi anne piçliğin şamarını yiyorum sayende......
merhaba ablam :) yine ben geldim güzel şiirlerini okumaya bitanem yine güzel bir şiir karşıladı beni sen nerdesin :=) annelerin bazen elinde olmadan yaptığı bir şeyler olabilir bitanem hiç bir anne yazdıgın gibi bir olayı yapacağını zannettmiyorum ablam gerçi bu bir şiir ama şiirlerimiz gerçeklerimiz gibi geliyo rbana yüreğin sesi olduğu için bilemiyorum seni kutlarım yine güzel bir şiir okudum senin gib güzel sayfanda ablacığım seni kutlarım sevgilerimle seni öperek ayrılıyorum hoşçakal ablam hoşaçakal
hoşgeldin ablacım nedemek her zaman başımın üstünde yerin var unutma tabi hiç bir anne bu duruma düşmek istemez yada hiç bir baba ama görüyoruz sokaklarda yetimhane bahçelerinde ordakilerin suçu neydi peki bu konuya değinmek istedim bu gece beyendiğine sevindim ablacım sevgimdesin her daim....
yokuş aşağa düşen taştan farkım neki
sanki oda benden nerden biliyorsun
Dizelerinin şöyle yazılması gerekmez miydi;
yokuş aşağı düşen taştan farkım ne ki (Ya da, yokuş aşağıya)
sanki o da benden nerden biliyorsun
.......Okuduğunda, ve bu gözle baktığında hak vereceğinden eminim...
Esen kal, sevgilerimle.