aşk yok mu diyorlar ... olsun ! sen yakınlaş, düğümler atalım yanlışlarımıza görelim başkalarının görmediklerini.... günahı yatağından sevda diye kaldıralım düşelim aşkı yazan suç tutanaklarına
isimsiz olsana bende geçmişine bakmıcam inan kaç defa vuruldu sırtım kaç elin izi değdi bilmiyorum sorgu sual bu saatten sonra gereksiz bence sen ne istiyorsun benden açıkça söyle sevgimi? sunuyorum işte yüreğinin derinliğine
şehrini yurdunu sormuyorum içim acısın istemiyorum anlıcan çünkü bildiğim an küfretcem geçmişe yıkıp geçicem sensizliğin öfkesiyle bakasana kokuna cennetmi sinmiş senin çekmek istiyorum tüm zerresini kızma bana
yıldızları koparsam bağrından alsam elime sunsam saçlarına bu kadarmı yakışır bir kadına sesine susuyorum bazı gecelerde azıyor hasretin inadına bağrıyor bedenimde ki sen burdayım diyor sol yanında unutma
ateşler olmucak küllencek kızılında ki yangınların seline kapıldım boğsana koynunda yarim uykuya dalmak kalkmak zümrütün ışıltısı gözlerinle çokmu isteğim
siyaha boyansın gece yatağımda teninle bulanmış ıslaklığım aydınlanmasın şafak dursa olmazmı zaman seferi yalnızlığım olsun senli anlarımda ruhun adımı sayıklasın çıkarsız geleceğimizde........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yakamoz düşlerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yakamoz düşlerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ateş ve buz... Bazıları dünyanın sonunun ateş oldugunu söylüyor, Bazıları da buz. Tutkuyu tattıgımdan ateşi tercih ediyorum ben. Ama iki kere yok olacaksa dünya, Biliyorum nefreti yeterince buzla da yok olsun diyebilecek kadar...
(Stephenie Meyer)
SENYORUM.. Bırak hadi senin dünyanın sonu ateş olsun:)) Yancaksak aşk için Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.
yasemin çiçeğim öyle bir dize seriyorsun ki senyorunun satırlarına ne diyim ben sana nazım üstadın hayrınıyım ben boşuna demiyorum benim ruhum seninle ikiz:)))varlığın şeref senyorunda sakın unutma iyiki varsın..
siyaha boyansın gece yatağımda teninle bulanmış ıslaklığım aydınlanmasın şafak dursa olmazmı zaman seferi yalnızlığım olsun senli anlarımda ruhun adımı sayıklasın çıkarsız geleceğimizde........ Bu kadar da karamsar olmamanız dleğiyle , saygılar engin yüreğinize...
hoşgeldin kardelen aslında karamsarlık yok belkide yarla zamanı sınırsız yaşama isteği diye biliriz dostluğumuz daim olsun.ayrıca türkan sulatının gözlerine bakamıyor insanı içine çekiyor sanki:)hayırlı geceler saygılarımla..