gün sızıntılarıyla şafaktan benim uyanış vaktimdi oysa güneş saklanmışken dağların ardına yeniden merhabaya merhaba demek için..
feryat sesleriyle büyüdü sokaklar çocuklarına sahip çıkamadı bizdendi başkaları gibi gözükselerde bir günahın bekçisi olduk çogu kez yada göz yumduk..
kol gezerken ortalıklarda gecenin siyah kollarında karanlık eller dokunmakta mazlumların hayalleri,telaştaydı oysa atılan feryadı kim duydu ki kendi sessizliklerine,yarımkalmışlarıyla terkeldilmedilermi kendilerini bilemeden çıkmaz sokaklardaydı onlar..
şimdi gün ışısın yeniden,sokaklara umutları yeşersin sabahlara dagılsın kara bulutları,hayallerinin ıslak gözleri güneşi görsün,gülsün gülmeyi tadamayan,tebessümleri....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nöbeti Devrederken Gece Gündüze şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nöbeti Devrederken Gece Gündüze şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir öğrenciyim ben. sürekli çalışıyorum dersimi. ev ödevlerimi aksatmıyorum başarıyı yakalamak için uğraiıyorum. çünkü aşığım sana...
bir çocuğum ben oyunlarla büyüyen. canı acıdığı zaman ağlayan. keyiflendikçe gülen. zayıfım çoğu zaman belki de aciz.. çünkü aşığım sana...
bir şuçluyum ben. hep yakalanma tedirginliği var içimde bir kaçışın koynunda sürüklenip gidiyorum. nereye gittiğimi de bilmiyorum. çünkü aşığım sana...
bir yolcuyum ben. menzili olmayan yollarda seni arıyorum. nereye gidersen peşindeyim. kilometreler yoldaşım. çünkü aşığım sana....
bir hastayım ben. iyileşmek gelmiyor içimden seni ilaç belledim ama; bitmeyesin diye öyle az az içiyorum ki kalkamıyorum ayağa. çünkü aşığım sana...
bir ateşim ben alev alev sarıorum etrafımı. sen canlandırıyorsun beni. tonlarca su dökseler üzerime bir küçük korum bile sönmez. çünkü aşığım sana...
bir besteciyim ben. en güzel şiirleri sana yazıyorum. aşkın notalarından aşkı yoğuruyorum. sensin şarkılarımın kaynağı çünkü aşığım sana....
bir fidanım ben sen suladıkça büyüyorum. sulamaya gelmesen solacağım biliyorum ama gelirsin, soldurmazsın beni biliyorum. çünkü aşığım sana...
bir kapıyım ben ama hüzün ve acıya geçit yok bu kapıdan zaten sana hiç yakışmaz ki bunlar sadece senin geçmene izin var seninle birlikte aşk ta çünkü aşğım sana.
bir mektubum ben en güzel sözcüklerin okunduğu adresi belli sahibinin elinde güzelleşen sen okumalısın beni çünkü aşığım sana
bir deli maviyim ben sevdikçe mavileştiriyorum seni de şimdi mavileri yaşama zamanıdır şimdi aşkı yaşama zamanıdır haydi gel benimle. çünkü aşığım sana... aşığım işte...
-----------------------------------
Çok candan dizelerdi ustaca kalem titremiş mısralarda sevgim ve saygımdasınız...
Gün,e merhaba de hem kendin için hem benim için Bir gül ver sokakta ki çocuğa bir gül Taş yerine gül atsın yarınlara Yoksa yarın çok geç olabilir. Ya yürekten kutlarım dizelerinizi çok güzel etkili bir anlatım. Sevgiyle kalın