Bahara yeni açtım gözlerimi bugün, Uykudan yeni uyandım misal. Her uyanışımda yeni bir masal, Yeni bir türkü… Her şeyi yeni öğrendim oysa. Her damla yağmurun Hacmi kadar yer ıslattığını Bu bahar öğrendim.
Bahara yeni açtım gözlerimi bugün. Bir kelebeğin zarifliğine, güzelliğine eşit uzaklıkta, Bir biçarenin saklı olduğunu, Güzelliğin yüreğe, cenge değil, Göze elin salladığını yeni öğrendim.
Bahara yeni açtım gözlerimi, Gecenin soğuk olduğunu, Dikenin el kanattığını, Acının göz yaşarttığını, Bülbülün figanının boşa çıktığını Yeni öğrendim.
Ne kadar seversen, O kadar sevilmeyeceğini, Ne kadar titrersen, O kadar kaybedeceğini, Ne kadar uzak kalırsan yârinden, Aşkın yürek yakacağını yeni öğrendim.
Gerçekten yeni açtım gözlerimi bahara, Ne olmadığını bulmaya çalışırdım. Oysa Bugün ne olduğunu öğrendim. KABILCEVZ ŞAİRİ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHARA YENİ AÇTIM GÖZLERİMİ. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHARA YENİ AÇTIM GÖZLERİMİ. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahara açılan göz Uykuya dalışı yaşar belki de uyanmaklık yerine... Her uyku bir bahar düşüdür ya. Yağmur damlası hacmi kadar ıslatsa da atmusfer kadar serinliktir aslında.
Çaresizken Ve ellerimizi gözlere sallarken
Gecenin soğuk olduğunu, Dikenin el kanattığını, Acının göz yaşarttığını, Bülbülün figanının boşa çıktığını Şairden öğrenirken Kendi nefesimiz yetmediğinde kendimize Kelebek kanadıyla dolar saçlarımıza. Öğrenmenin ne vakti var ne yaşı. Bahara gözlerimizi açarken Uykuya daldığımızı da öğreneceğiz... Tamay Önal Polat
Bilir misiniz O güzel kelebekler bu yalancı dünyaya bütün zerafetleriyle sadece bir gün için selam verip sonra çekip giderler...! Bu kadar güzel bir şiir nasıl gözümden kaçmış Hayret diyerek,özür diliyorum.Diğer etkili yorumları kıskanıyorum.Bende bende isterim diyorum... Sevgilerimi bırakarak sayfanıza gidiyorum.HOŞÇAKALIN.
Uykuya dalışı yaşar belki de uyanmaklık yerine...
Her uyku bir bahar düşüdür ya.
Yağmur damlası hacmi kadar ıslatsa da atmusfer kadar serinliktir aslında.
Çaresizken
Ve ellerimizi gözlere sallarken
Gecenin soğuk olduğunu,
Dikenin el kanattığını,
Acının göz yaşarttığını,
Bülbülün figanının boşa çıktığını
Şairden öğrenirken
Kendi nefesimiz yetmediğinde kendimize
Kelebek kanadıyla dolar saçlarımıza.
Öğrenmenin ne vakti var ne yaşı.
Bahara gözlerimizi açarken
Uykuya daldığımızı da öğreneceğiz...
Tamay Önal Polat