onca ömür bir mezarın derinliği kadar ışığı hançerleyen ölüm bir mezarın genişliği kadar ve benim toza bulanmış günlerim yaslı giysilerim aşksız geçen gülüşlerim tıpkı ölüm gibi karanlık ve yalnızlık olmuş değişmez kaderim …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜM GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜM GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç sormadım, neydi başka elbiseler içinde bulduğun aynı askıyla dolaba kaldırılan iki güzel yelektik biz. Güveye benzer bir şey oldu suskunluğun! Anladım ki; Aşk naftalinlenmiyormuş meğer, eğer kanıtlanmıyorsa suçun!!!&
Yanlış bir öykünün çapağında kendini bulmuştu... Yanlış öykü, yanlış başrol oyuncusu, yanlış zaman ve yanlış rol... Tüm bunlar ölüme yetecekti kendince... Oysa delicesine yaşamak isterdi düşleri...alıntı...
Kutlarım şairim güzel dizelerinizi kaç kere ölünür? Hem nefessizde yaşanmıyor bildiğimiz halde sevgimle saygımla....
..herşeye rağmen güzeldir yaşamak uğrunda ölümcül acılar çektiğimiz aşklar kadar güzel ah bu güzelliği doya doya yaşayamadığımızı görüyorum günümüz insanları aşka ve sevgiye dortluklara ve dayanışmaya gereken değeri veriyorlar mı ? .içten dost güzel sözleriniz için teşekkürler..