Şarabımda duygularım İçiyorum kanasında yudumları kadınım Kendimi kaybettiğim şarkım ol Notaları sana yazılan söyledikçe çıldırtan Kimse elini değmeden Sadece bana söylenen bakirliğinde okunan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir meleğin sureti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir meleğin sureti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ince, nefis sevgi damlayan bir siir. Ah bir de ince bir müzik olsaydi okurken. Hic doyum olmayacakti. Ama siiriniz zaten kendini kaybedecek sarki olmus, sarkiniz hic bitmesin ...
Tebrikler, sevgiler, saygilar
Şarabımda duygularım İçiyorum kanasında yudumları kadınım Kendimi kaybettiğim şarkım ol Notaları sana yazılan söyledikçe çıldırtan Kimse elini değmeden Sadece bana söylenen bakirliğinde okunan
Sen hep böyle cici cici yaz senyorum Nasılsa bir yanımız baharlarda bir yanımız ellerini tuttuğumuz zemherilerde kalmadı mı hep? Olsun en karanlık anıdır gecenin güneş doğmadan ki anı... Islandakta sağnaklarda kanasakda kağıt kesiği Yasemin çiçeklerimi güzel pembelere boyayan zarif ve kibar ruhunuza çok teşekkür ediyorum.. sevgimdesin hep saygımla....
merhaba üstadım hayatımdaki seyrettiğim en güzel filimlerden biriydi kıyamam sana üstadım acı bir hatırası var galiba.varlığınla şereflendiriyorsun beni üstadım saygılar iyiki varsın...
Şarabımda duygularım İçiyorum kanasında yudumları kadınım Kendimi kaybettiğim şarkım ol Notaları sana yazılan söyledikçe çıldırtan Kimse elini deymeden Sadece bana söylenen bakirliğinde okunan
Başlangıç
sevgilim
Son duraklarda harcamıştık hayatı Sormadılar acıdımı Silintekli maziyi harca açılmasın yaraları Muhtaç değiliz onların hiçbirine Cennet bahçesi gönlüne yazdım adımı Ayrılıklar çakmasın selamı Gömelim onu zindan karası hicrana..........
şiir okudum işte...mutlulukla yarıldım sayfandan senyor dostum...saygımla...
Ama siiriniz zaten kendini kaybedecek sarki olmus, sarkiniz hic bitmesin ...
Tebrikler, sevgiler, saygilar
Şarabımda duygularım
İçiyorum kanasında yudumları kadınım
Kendimi kaybettiğim şarkım ol
Notaları sana yazılan söyledikçe çıldırtan
Kimse elini değmeden
Sadece bana söylenen bakirliğinde okunan