(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kelime hazineniz gayet geniş Türkceyi iyi biliyorsunuz şiirin girişine tah sonuna kadar hakimsiniz son mısraları fevkalede zirveye çıkar gibi bağlamışsınız Uzun hava çeken usta bir sanatcı gibi şiiri sonunu güzel estetik bütün maharetinizi kulanmışsınız ve 5..0 galipsiniz Edebiat kalıplarına uymuşsunuz [AKICI VE SÜRÜKLEYİCİ MERAMINI İFADE ETME ANLAMINDA] Tebrikler.. laf olsun beğendim cok hoş falan filancılardan değilim neden beğendimide acıklamalıyım.
şimdi bir intihar sonrası ihtimaller gibi ortalık. nedeni sorulmayacak. bir taş ustası gibi. tek tek kayayı parçalayıp taşa taşı duvara simetrileyecek. terazisini tutacak. resmini çekecek bakışlarıyla . terini kondurcak damla damla . ve bir cerikandan buza yükselmiş haraetiyle kana kana içecek kelimeleri. şiir gibi içecek. sonra kıyamet bir şiir doğacak güneş gibi sıcak.
Kendi şiir anlayışıma göre de övdüm. Ancak! Bu şiire yakışmayan ve şiiri basitleştiren bir dize var- ki ona dize demeye dilim varmıyor- bir çuval mısranın içine etmiş.
"din değiştirircesine be Allahsız!"
Şimdi bu dizeyi çıkarın ve okuyun şiiri!
Hem ses yaklanıyor hem de arabesk bir söylem hissettirmiyor okura.
Kusuruma bakma şair kardeşim; ama bana göre böyle!
ifadesini sizinde vurguladığınız gibi 'arabesk' bir heyezanı ortaya çıkarmak için 'kasıtlı' olarak seçtim. Şiirde ekletizmden yanayım Ömer Bey. Şiir hayatın her karesini kadrajına sığdırıp, rengarenk bir bir tablo yaratmaktır bir anlamda.
Bu şiiri kaleme alırken, kendi yazım tarzmın bir hayli dışına çıkmaya çaba gösterdim. Daha sade ve imgeden uzak bir uslup tercih ettim. Karalamadaki 'arabesk' söylem o anki ruh halimin tezahürüdür.
Bir bakarsınız nevrim yine çingene rapsodisine dönmüş...
İbadetlerimin kıblesi, mabedim ihtimal ki şakaklarıma, bir yaşam dolusu yalnızlık dayayıp çekip gittiğinde sen öksüz kalmış bir aşkı tam kalbinden vurmuş olacak ayrılığın eğer hala soluk alıyorsam, acilen öp beni! acilen öp beni ! sanki daha önce hiç kimse öpmemiş gibi din değiştirircesine be Allahsız!
‘şimdi yaşama vakti sonra kaldığımız yerden ölürüz’ der gibi
ÖPMEZSEN . SERBEST DİZELERDE, SESLENİŞ SEVDALIYA, FARKLI VE ÖZGÜNDÜ.
süper..