(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söylenecek söz var bir tanem; susmak, dilin mecrasında bir etnik imge/ dir tükenmek bilmeyen hesaplaşmalara bir maske sadece hayat leke sürmedi zihnimdeki doğurgan suretine ki sende bilirsin kadınlar doğurganlıklarıyla çocuklarıyla, göğüslerine yüklenen emzirme tutkusuyla güzel/ dir kadınlar allayıp pulladıkları yalanlarıyla dışarıda gürül gürül akarken hayat, simitçi çocuk kılığında gevrek hayaller sunarken gün/aydınlarımıza…
Menije Behravi
bu çok güzel ve düşünceye sevk eden ve derin anlamlar yüklü şiirinizi ve mavi kurdele başarınızı yürekten kutlarım...teşekkürler, saygımla,selamlar...
..tarzınız ..şiir tadında su gibi akıp giden bir anlatım bir yandan sosyal kapsamlı bir yandan insan merkezli duyguların gergefi işlenmiş gündemden hiç düşmeyen bir gerçeği kadın insan ve onun serüveni ...etkilendim tebrikler..
EHH İŞTE BUNLARDIR ŞİİR { YAZANADA ŞAİR DENİR ]BU GÖMLEĞİ HİÇ KİMSE KENDİNE BİÇEMEZ BİRİLERİNEDE ASIL JÜRÜ SOKAKTAKI HALKTIR DİYORUM. Şiir yazmak başka şair olmak çok başka şeylerdir yoksa ilkokul cocuklarıda yazar BİR YAZARIMIZ VAKTIYLE ŞÖYLE DEMİŞTİ....HER ÜÇ TÜRKTEN BEŞİ ŞAİRDİR. BAŞARILAR..........
Günün şiirini kutluyorum.Hak ettiği yerde olması ne güzel.Özellikle: Söylenecek söz var bir tanem; susmak, dilin mecrasında bir etnik imge/ dir tükenmek bilmeyen hesaplaşmalara bir maske sadece hayat leke sürmedi zihnimdeki doğurgan suretine ki sende bilirsin kadınlar doğurganlıklarıyla çocuklarıyla, göğüslerine yüklenen emzirme tutkusuyla güzel/ dir kadınlar allayıp pulladıkları yalanlarıyla dışarıda gürül gürül akarken hayat, simitçi çocuk kılığında gevrek hayaller sunarken gün/aydınlarımıza… ................................. dizeleri bir harika.Sevgimle...
orada binlerce sabi sübyan orada düşük yapmış bir ömür karşılıyor beni
sayfamda sizi görünce gelip bakmak istedim siir okuyucusu bellidir yazmak için okumak gerek ben her gunun 5 saatini okumaya ayiririm susmayi ogrenmek için
uzun masal dan sonra
sizin siirinize yorum bulamadim çok daginik ama o kadar butunselki ne kadar çok seyi birlestirmis duygu nice yan yana gelmezler selamlar vermisler
kutlarim siz yeni geldiniz iyiki geldiniz mukemmel siir mukemmel anlatimi kutlarim
sevgiyle selamla
bu arada "N'sel Fik" dinliyordum siz Cezayirden geliyorsunuz bilirsiniz:))
keoman tarafından 12/3/2009 7:53:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
bu şiir hangi sözlerle yorumlanabilir acaba hissettiğim duyguları kelimelere bu şiire yakışacak şekilde betimleyebilir miyim hiç bilmiyorum hiç.ama kıskanarak özenerek ve beslenerek okudum bu şiiri yüreğinize sağlık efendim ne güzeldi çok güzeldi.
yakılır kağıdın ucu yavaş yavaş yaklaşırken kalemden dökülmüş yaşanmışlıklara bir dua sızar dudaklardan umut yüklü bitmeyenlere bitemeyecek olanlara...
biraz yurt. biraz aşk. biraz yaşam gayyada dövünüyor... karışık duyguların serkeşi şair ola. biraz kavga. biraz yurdun yurttaşı. biraz etnik. biraz din. ve çok özlem. müttiş zengin imgelem...
Gidecek yol var bir tanem; yüreğimizin ücrasında mahsur kalmış ezgiler arşınlayacağız özgürce
ketum bir iklimin baş ucuna bağdaş kuracağız sesimizi duyan her ağız, gençliğinin baharını muştulayacak bize
(II)
Demiri tavında döven örse
selam olsun
ağıtı,zılgıta çeviren gülümsemeye
zulmün şakağında erkete
duran yüreğe
merhaba güzel insan kutlarım bu harika şiirinizi. böylesi bir günde yerini hak etmiş bir şiir gerçekten imgelerle süslenmiş çok muhteşem bir şiir hatta kendi şiirimden daha çok sevdim inanın herşey yerli yerine oturmuş tam kıvamında tam işte güzel bir şiir okudum dedirtebiliyor insana sizi ayakta alkışlıyorum yüreğiniz hiç susmasın selam olsun yüreği şiirle atan tüm güzelliklere aşkla kaln hep kurduğunuz düşte bıraktığınız gülüşte kalın
susmak, dilin mecrasında bir etnik imge/ dir
tükenmek bilmeyen hesaplaşmalara bir maske sadece
hayat leke sürmedi zihnimdeki doğurgan suretine
ki sende bilirsin kadınlar doğurganlıklarıyla
çocuklarıyla, göğüslerine yüklenen emzirme tutkusuyla güzel/ dir
kadınlar allayıp pulladıkları yalanlarıyla
dışarıda gürül gürül akarken hayat, simitçi çocuk kılığında
gevrek hayaller sunarken gün/aydınlarımıza…
Menije Behravi
bu çok güzel ve düşünceye sevk eden ve derin anlamlar yüklü şiirinizi ve mavi kurdele başarınızı yürekten kutlarım...teşekkürler, saygımla,selamlar...