Taş vardır işe yarar, taş var ki kan boyuyor Kim kime nasıl bir taş atacak belli değil İki hırsız beştaşı sıra ile oynuyor Başları gözlü amma, kolları elli değil..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞLAR VAR Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞLAR VAR Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok anlamlı bir dörtlük Üstaddan.Üstad Necip Fazıl'ın dörtlükleri gibi yüreğime seslendi adeta.Yerine oturmayan taşlar bunlar işte.Ne kadar çabalansa da ülkemde böyle aymaz taşlar asla yerine oturmayacaktır.Yine öze dönülecektir en kısa zamanda.Çünkü bizim ülkemizin mayasında bozukluk yok.Bu hırsızların hepsi sömürü düzeninin bize kakaladığı maşalar.Kafalarında gözleri olsa da bakar kördür bunlar adeta.Beş taş bile oynamasını beceremeyecek kadar beceriksiz olan bu densizler neye oynadıklarını unutmasınlar ve bu inatlarından dönsünler artık.Var olunuz üstadım.Gözlerimizi açtınız bir dörtlükle bile olsa.Ama basiretleri bağlanmış olanlara ne demeli.Saygılarımla.
Taş vardır işe yarar, taş var ki kan boyuyor Kim kime nasıl bir taş atacak belli değil İki hırsız beştaşı sıra ile oynuyor Başları gözlü amma, kolları elli değil..
Taşı göremedikmi,yoksa dostun taşımı gözükmüyor.?Bu memleketten ne taşlar varki taştanda ağır yaralıor memleketimi.Allah bu kötülük taşlarımızdan ülkemizi,insanlığı kainatı korusun işallah.
Aman şairim, biz sayıyı yarıma çekmeye çalışırken, siz ikiye yükleniyorsunuz.. Amma bizim taşımız bire zor yetiyor.. Allah taşlıklarından koruya bizi.. Nükteli emsalinize teşekkür ederim.. Hali gönlünüz, biliyorum Selam ve dualarla
İnsan yaradılış sebebini unuttuğunda eli gözü yüzü ya da tüm azaları yerinde olan "sakattır"... başında gözü olması görmesini sağlamaz ne yazık.. Kollarının olması da ellerinin olması da tamlığı değildir.. Bütün mesele "varlığının" hikmeti sebebini anlamasındadır ki sanırım bugün kaybettiğimiz en önemli değerimizdir.
Tebrik ediyorum yürekten, çok zaman yüzlerce kelimeyle ifade edemediğimizi bazen böyle bir kaç cümle ile anlatırız ve o atılan taş baş yarar. Var olun.