Kalbimin kırıklarını o kadar derinlere saklamışım ki Sana gönül kırgınlığımı uçurumdan aşağı bakarken fark ettim Meğer çok eskidenmiş sana kırgınlığım Uçurumdaki taşların yosunundan anladım bunu Yosunlar için kolay değil taşlara tutunabilmek Benim sana tutunmamın kolay olmadığı gibi Her taş yosun tutuyor muydu bilmiyorum Taş ve yosunların birlikteliği mutluluk getiriyor muydu onu da bilmiyorum Bildiğim sadece gördüğüm taşlardaki yosunlardı Doğadaki her şeyin oluşumu zaman istiyordu Senin beni kırmanın zaman alması Ve benim seni affetmemin zaman alması gibi Olanlar ve oluşumlar gerekliliğin ifadesi doğada Peki, gerekliliğin ifadesi, doğruluğun ifadesiyle kesişiyor muydu? Gereklilik doğruyla buluşamadığı zaman Taşların üzerinde yosunlar mı oluşuyordu? O saatlerde miydi senin, benim kalbimi kırman O saatlerde miydi benim, uçurumun kenarından bakmam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y O S U N L A R şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y O S U N L A R şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.