izmir kötü bir ’ izm’ ile yaftalanıyor hastalanıyor sekiz sütuna manşet olmaktan
yargılanıyor ki gün aşırı
sorgulanıyor ki çatal dillerde şaşıyorum dostlar!..
o, içi kurtlu o, içi kükürt kokulu yayılmaya yüz tutmuş kanser dokulu bedenleriyle gelip camii duvarına işeyenler kim?
ve kösele yüzü ile utanmadan ortalarda gezinen
ve daima bedeni talanlarla beslenen adam olmaya uzak ağız dolusu yalanlarla size tuzak kurmaya heveslenenler kim? ........................... ........................... onların demesiyle gelecekse faşizm onların demesiyle gelecekse nazizm gökten kemik yağmalı önce azizim!...
....................................... ....................................... gece yüzlü yarasa çığlığıyla devasa bir hesabın kaçıklığıyla ötüyorlar her köşede tekinsiz siz onları dostlarım benden iyi bilirsiniz!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İZM-İR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İZM-İR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK NADİR KULLANDIĞIM BİR SÖZÜ SANA SÖYLESEM GÜCENİR MİSİN BİLMEM AMA SÖYLEDİM GİTTİ: AFERİM GÜRBÜZ! KALBİMDE, KOCAMAN BİR YER KAPLADIN! GÖZLERİNDEN ÖPERİM! GÖNÜL DOLUSU ALKIŞ VE GÜZELYALI KOKULU İZMİR GÜLLERİNDEN BİR DEMET GÜL GONCASI!
Samimi sözlerinize teşekkürler. Bu şiir, sözde üç göbek İzmir'li olup İzmir'de tutunamamış ; İstanbul'a düşmüş marjinal bir köşe yazarına göbeğimi kaşıya kaşıya yazdığım bir cevaptır... sevgilerimle...
GÜCENİR MİSİN BİLMEM AMA SÖYLEDİM GİTTİ:
AFERİM GÜRBÜZ!
KALBİMDE, KOCAMAN BİR YER KAPLADIN!
GÖZLERİNDEN ÖPERİM!
GÖNÜL DOLUSU ALKIŞ VE GÜZELYALI KOKULU İZMİR GÜLLERİNDEN
BİR DEMET GÜL GONCASI!