(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiirleme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiirleme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ahh bu zaman... kaç zaman neler doğurmuştur. bazen bi anında bile dokuz doğrulur. zamanı ve şiiri sıradışı bir çalışmayla paylaşan yüreğe tebriklerimle.
kulağına ezanı kim okuyacak ..? hem kişilik olarak hem de güzel üslûplu şairliğiyle çok beğendiğim bir şairemiz, mümtaz bir insan, ahde vefa denen duyguyu iyi uygulayan gerçek bir değer ve yetenek, teşekkürler efendim, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
Bir günün, mişli geçmişi... Evvel zaman içinde... Zaman zaman içinde, Zaman içinde Sabiha Tüfekçi... Farklıydı yine canım.. . Takdirlerim ve sevgimle...
birazdan şiir doğacak adı ne olacak kulağına ezanı kim okuyacak ..?
Farklı bir çalışma, beğendim. Şiirin duygularla yoğrulan ilk noktasının, kalemin rahmine düşüşüydü sanki bu şiirde kelimelerin izlediği süreç. Kaleminize sağlık, tebrikler...
şimdi sanıyorum yazmada şair okadar güzeldiki kısacık yol hikayesi gibi ama kelimeler çok büyümeden yazın sayfaya sığmaz sonra......................................saygılar tebrikler