(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sisifos sahnede şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sisifos sahnede şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hanımefendi tebrik ediyorum en sonunda farklı bir şiir algılamasıyla karşılaştım ve çok sevindim.herkes aynı dizelerde ses buluyor ama siz farklılığınızı koymuşsunuz ortaya gerçekten tebrik ediyorum.ve sizin çalışmalarınızı çok yakından takip edeceğim.hayırlı bayramlar iyi akşamlar.varolun.
"Sonuçsuz bir yaşamda niçin bir sonuç bekleriz ki?" Herhalde yaşamak zorunda olduğumuz için yazgımıza rıza gösteririz çaresiz.Yapılacak başka bir şey yoksa?!... Düşündürdü yine şiir bir yaşam felsefesini daha.Var oluştaki sır acaba kabullenişteki hazda mı gizli?Bir mite yakışır yüksek bir ifade: 'Olmak ya da olmamak' diyen Hamlet'i hatırlattı bana.Kutluyorum,şöyle başımı biraz kaldırıp 'İşte sorun bu!'diyesim geldi. Çok güzeldi,ilginçti.Kutluyorum,sevgiyle...
‘’sisifos’’
hayat hep sil baştan
bir türlü erişemez zirvede bulunan mutluluğa
uyumsuzluktan bundan kaynaklanıyor olsa gerek
ağırdır...tıpkı o kocaman kaya gibi
tarihin derinliklerine doğru uzanan bir yolculuk
şiirin anadilini daha iyi kavrayabilmek için
‘’tarihi bilmeden şiir yazmayınız’’
demişti bir bilge
sadece yazmak değil, aynı görev okuyucu içinde geçerli bir durum
belki de bu yüzden olsa gerek, onca okumaya rağmen ,
az yorum alışı...
şiir için teşekkürler şair
selam ve saygıyla