Belirsizliklerde kaybolduğum zamanlarda Tutunacak bir dal arıyorum Boş sokaklar, loş ışıklarda Gece vakti ne yıldızlar kayıyor Gökten hesapsızca Hayata dair daha ne bilinmeyenler var İnsanoğlunun hafızalarında Tıpkı bende senin saklı tutulduğun gibi Bugün 29 Mart dertler çoğaldı Kalınca bu muallâklarda Kimsesiz yalnız başıma Ağlamaya ramak kaldı Kalemimi hiç düşürmüyorum elimden Tam yelkenleri açtık derken Fırtınalarda yarım kaldı Yolculuk… Kesip attım tüm olumsuzlukları Fırtınalı akşamlarda Mehtapsız bir geceydi Her zamankinden farklı olarak Duygular tutmuyordu Yapışmıyordu yakasına insanın Mümkün mü? Bu sevdadan taviz vermek Zor olsa da… Yaprakları yok zamanın Fırtınalar kopardı onları Beyaz bir öpücük kondurdu ölüm Savurdu, savruldu her biri Bir köşeye… Kesip atsam da tüm negatifleri Hayat, işte Unuttum Unuttum gitti işte… 29.03.08__(21.12)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unuttum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unuttum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.