Biliyor musun sevgilim? Sana söylediklerimle değil, Yazdıklarımla değil, İçimde fırtınalar koparan, İçimde tufanlar yaratan, söyleyemediklerimle... Anlatamadıklarımla, Yazamadıklarımla, Gelmek isterim. Biliyorum görmüyorsun, Sana sevdaların en yücesiyle, Titreyen yüreğimin inleyişiyle, Damarlarımı yakan kanın ateşiyle, Kalbimdeki aşkın titeryişiyle, Sana gelmek isterim. Seni, senden çok sevdiğimi anlatabilmek, Seni, senden çok yaşayabilmek, Seni, gözlerinden okuyabilmek, Seni, hayalindeki dünyaya götürebilmek, Seni bir ömür değil, Her an, her dem yaşayabilmek için, Sana, gelmek isterim. Bunları kalbimde saklamak değil, Seninle an be an yaşayabilmek için, sana gelmek isterim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA GELMEK İSTERİM...(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA GELMEK İSTERİM...(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni, senden çok sevdiğimi anlatabilmek, Seni, senden çok yaşayabilmek, Seni, gözlerinden okuyabilmek, Seni, hayalindeki dünyaya götürebilmek, Seni bir ömür değil, Her an, her dem yaşayabilmek için, Sana, gelmek isterim. Bunları kalbimde saklamak değil, Seninle an be an yaşayabilmek için, sana gelmek isterim...
Tebrik ederim. Güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Seni, senden çok yaşayabilmek,
Seni, gözlerinden okuyabilmek,
Seni, hayalindeki dünyaya götürebilmek,
Seni bir ömür değil,
Her an, her dem yaşayabilmek için,
Sana, gelmek isterim.
Bunları kalbimde saklamak değil,
Seninle an be an yaşayabilmek için,
sana gelmek isterim...
Tebrik ederim. Güzel bir şiirdi.
Saygı ve selamlarımla.