Uzun zaman oldu kalplerden silineli, Gönül defterimiz dürüleli... Yüreğiniz sevdaya küsmüş gibi, Aramıza saydam duvarlar örmüş gibi... Sizden haber almayalı, sevgi ile hatırlar sorulmayalı.. Bükülmüş boynundan bir buse çalsam, İncecik beline bir kez dolansam... Bilmem ki kalbiniz sever mi ola, Yüreğiniz sevgi ile atar mı ola.. Bir hatam varmış gibi üzülen ben, Ama hatırlamıyorum ki... Sevgilisi terk edilmiş garip sevdalı misali ben... Acep ne yapsam ki???! Akşamı duyuran ezan sesi, Sensiz saatlerimi önüme yığar gibi... Yüreğimde eziklik, kalbimde feryat... Duymuyorsun sen. Sesim sana ulaşmıyor... Duyuramıyorum. Rabbi’m, bu sevdayı niye verdin yüreğime... Ben sana ne suç işledim? Günahım çok muydu? Bir yürek yangınına düşürdün beni... Karşılıksız bir sevdaya kul eylercesine büktün boynumu... Ey sevgili duy feryadımı, ne olur? Bu yürek senin için atıyor, Gözyaşım aşkım için akıyor, Bilesin ki, tek suçum sevmek... Sevmek, sevdanla mecnuna dönmek. İlaç sende... Çare sensin. İster öldür, ister güldür... Sağ ol canımın içi. Güldürmesen de, sen gül.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN GÜL, CANIMINİÇİ...(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN GÜL, CANIMINİÇİ...(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikasın gene üstadım. şiirin sanki Yangınlardayım der gibiydi Sevda içinizi nasıl da yakmış. Ama sevdadır bu yakarda kavururda. Her aşk her sevda biraz azap verir. Sevgiler içinizden hiç eksilmesin diyorum. Sevgilerimle Cannn dost.
Sevgili dostum.Sevdam bilinsin ve yaşansın, sahibini bumlsun yeter bana.. Ben acıya, gözyaşına alışığım. Yabancısı olduğum mutluluk. Sonu mutluluk olursa süpriz olmaz benim için. Ancak, ballı börekya da ödül olur.Teşekkür ederim paylaştıkğın için. Yine beklerim.Sevgilerimle kalın.
Bir yürek yangınına düşürdün beni... Karşılıksız bir sevdaya kul eylercesine büktün boynumu... Ey sevgili duy feryadımı, ne olur? Bu yürek senin için atıyor, Gözyaşım aşkım için akıyor, Bilesin ki, tek suçum sevmek... Sevmek, sevdanla mecnuna dönmek. İlaç sende... Çare sensin. İster öldür, ister güldür... Sağ ol canımın içi. Güldürmesen de, sen gül.
GÜZEL BİR SEVDA ŞİİRİYDİ TEBRİKLER SAYGILAR SELAMLAR.
Teşekkürederim can dostum.Memnun oldum.Yine beklerim arkadaşım.Sevgilerimle...Unutulmak, aranmamak bana göre değil.Ben bunu hah etmedim.Yalnızca evet yalnıca sevdim... Sevgilerimle.
kardesimiz, bu resim, siire uymamis pek, belki hancer yarasi kalbe saplanmis ya, bu siirdeki icerik resme daha uymus olsaydi keske.,,, o hanceri siz gogsunuzden yemisisniz fakat o kadin resmi uyusmamis, siirdeki icerik hancer yarasi ve kalbe yenilen darbe, aglayan ask..
Sağolun sevili arkadaşım.Uyarı ve eleştirinize teşekkür ederim.Resim şiir içeriğine pek uymadı.Amm çok denedim değiştirmeyi, çalıştım ama sistem izin vermedi.Bir kırmızı gül koyacaktım yerine olmadı.Sevgiler arkasaşım.
Sevgi ile kalın.