Bir ucunda yatarım, basma- pâzen farketmez, Bir ucunda yaşarım, ölüm- kalım farketmez! Bir ucunda yanarım, ailesiz farketmez, Kimi başka renk sever, siyah doğdum; farketmez!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BASMA- PÂZEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BASMA- PÂZEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
19 Kasım 2009 Perşembe 13:12:18 Bir ucunda yatarım, basma- pâzen farketmez, Bir ucunda yaşarım, ölüm- kalım farketmez! Bir ucunda yanarım, ailesiz farketmez, Kimi başka renk sever, siyah doğdum; farketmez!
Önü sonu ölüm nasılsa,fark etmez hanedanlık,yada yoksulluk yeterki onur lu bir yaşam olsun.çok manidar kısa öz anlatım tebrikler kalemine aşina olduğum dost kalem.selam saygımla...
degerli ustadim, naturel bir yureginiz var, naturel olmak sizde yaksiyor, o guzel yureginiz nasil vurmus ise yuzunuze sizde disari savuruyorsunuz. Lâv olmus misali, hayat sartlari bir bir kaleme dortlukla yansitiyor- gonlumden bu guzel gulumseyen ve bakan yurege gonul puanlari yolluyorum...
Bir ucunda yatarım, basma- pâzen farketmez, Bir ucunda yaşarım, ölüm- kalım farketmez! Bir ucunda yanarım, ailesiz farketmez, Kimi başka renk sever, siyah doğdum; farketmez!
Kadir Yeter. TRABZON.
Az ama uzun anlatımlara sığamayacak kadar da çok anlamlı bir kıtaydı. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Bir ucunda yatarım, basma- pâzen farketmez,
Bir ucunda yaşarım, ölüm- kalım farketmez!
Bir ucunda yanarım, ailesiz farketmez,
Kimi başka renk sever, siyah doğdum; farketmez!
Önü sonu ölüm nasılsa,fark etmez hanedanlık,yada yoksulluk yeterki onur lu bir yaşam olsun.çok manidar kısa öz anlatım tebrikler kalemine aşina olduğum dost kalem.selam saygımla...