(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUMA GİTTİ BU SENE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUMA GİTTİ BU SENE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dinle sana anlatayım köyümü, Koçhisara tuza gitti bu sene. Şadı baba bilememiş sayımı, Çoğu goyup, aza gitti bu sene. Yüreğinize sağlık efendim. Burnumuzda tüten köy hasretini yaşattınız bir nebze de olsa . Büyük bir keyifle ve beğeniyle okudum . Yüreğinize sağlık. Sevgilerimle..
Ben ne zaman şirlerinize gelsem hep geçmişi yad edip, oralarda dolaşıp kenmdi küçüklüğümü, kendi köyümü ve kaybettiğim değerlerimi ve sevdiklerimi anıyorum.
Gerçi hiç unutmuyorum ama sanırım küçüklüğümde yaşamış olduğum olumsuz şartlar bana köyüm ile ilgili her şeyi yazmama mani oluyor ve sanırım o nedenle sizlerin şiirlerinde dolaşmak çok daha güzel geliyor benim için.
Yine muhteşemdi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Değerli kardeşim, gül yürekli bacım, ne olursa olsun oralar bizim doğduğumuz yerler bırakamıyoruz bir türlü. 35 yıl oldu o köyden ayrılalı, senede bir sefer gidebilirsem mutlu oluyorum. Yazdıklarım hep çocukluk vegençlik yıllarımdan kalma duygular, yazmaya çalışıyorum, yazarken de ayrıca hasret gideriyorum geçmişin lezzeti ile. Sizde deneyin, yazınca insan çok mutlu oluyor, Teşekkür ederim paylaşımınıza
abim bize geçmişi doya doya yaşatmaya kararlı görünüyor. şu anda inanılmaz keyifle okuduğum şiirine ne diyeyim bilmiyorum . şunu bil ki okuyup okuyup güllüyorum. inanılmaz bir şekilde geçmişimi yaşıyorum. teşekkürler sağlıcakla kal.
Hep geçmişi yâd edip de güderek, Arada bir varıp köye giderek. Eşten dosttan sorup suâl ederek, Kardelen de şiir yazdı bu sene. Harika dost şair.Kutladım selamla.Ayneı KARAKOÇ üslubu.Yüreğine sağlık.
Suvermez güzeli canlar yakıyor,
Altını atmış da kolye takıyor,
Bitlilerden vekil çıkmış bu sene... /Yüksel ÖNAÇAN