(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKTIĞIN ATEŞE BAKMAYACAKTIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKTIĞIN ATEŞE BAKMAYACAKTIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu gönlümü zülfüyâre bağlarken, Dertli pınar gibi her gün çağlarken. Hasretinle siğim siğim ağlarken, Bir daha yoluma çıkmayacaktın, ..................anlamazlar anlamazlar ..................sevmeyenler anlamazlar ..................sevenin seven halini ..................yaşamadan anlamazlar. tebrikler,sevgiyle
şiirde hüzün var, sitem var, vefasız bir sevgiliye isyan var ama öyle güzel dökülmüş ki duygularınız sayfaya. akıcı ve sade bir yazım. kutluyorum yüreğiniz hiç susmasın.
Bu yürek yıllar önce terkedilmişliğin acısını atamadı, atamayacak da. Ne yapsam ne söylesem söz dinlemez oldu. Yaş desen yarım asırı çok gerilerde bıraktı, lâkin gidenler dönmediler. Her baharda çiçek açmaya çalışsa da güz güllerine gıpta ile bakmakta ...
Ne demişti çoook eskilerde bir köyde aşık ;
Hani ya kötüye varmam diyodun, Varıp da goynuna girmem diyodun. El ayrılsa ben ayrılmam diyodun, Ne kötülük gördün ayrıldın benden.
Şiirinizi okuyunca Suvermezli olduğunuzu anladım. Bırakıp giden de Suvermezliydi. İrembağı' da Yakın bir köyden. Teşekkür ederim hemşehrime şiirlerimi okuyup güzel yorumlarınızı bırakmışsınız.Allah razı olsun.
Can denen kuş uçtu kalıyor beden.
Münbit bağlarımı tarumar eden,
Deli çaylar gibi akmayacaktın.
Çok güzel ,11 lik şiir, herkelimesi ayrı bir duygu yüklü ve manada
Canı gönülden kutlarım...
Saygı ve selamlarımla...