Sarmış düşünceler ruhu(n)mu? Seher vakitlerinde isimsiz laleler Belli ki bu yılda açmayacak Herkes gitmiş Bu anahtar Hangi kapıyı açar şimdi Dua çiçeğim…
Denizi yudumlayan yunuslar vardı. Hatırla Derin sessizliğine doğru ilerlerken kiremitlerin Oysaki ne tatlar gizli O kimselerin bilmediği gönül bahçende Ne acılar Bir kuru dala karşı bin kuru yaprak Sözlerimi bir gitmenin eşiğine dinletiyorum biliyorum Kapının aralığında hep bunları gördüm Dua çiçeğim…
Yatkınım gözündeki o ince çizgiye Parçalanır ve çoğalır bakışlar Her bakışımda biraz daha yalnızlık sarıyor ruhumu Yanlış atılan adımlar Bir çıkmaza sürüklüyor insanı Kafamı kaldırdığımda ise Fonda Kül gökyüzü, kırlangıç mavisiyle Kök saldığım sabahına ulaşır Dua çiçeğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dua çiçeğim… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dua çiçeğim… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
* * * Dua çiçeği; kutsal bir yanı var bu çiçeğin elbette, yoksa adı Dua Çiçeği olmazdı. Dualar kabul görsün dilerim. Dualar güzeldir elbet ama pişmanlıkların ardından edilen dualar ne kadar kabul görür, Allah bilir. Yüreğinize sağlık, güzeldi duygu yükü şiiriniz, gönülden kutlarım. Sevgilerle, sağlıkla kalınız
Dua çiçeği; kutsal bir yanı var bu çiçeğin elbette, yoksa adı Dua Çiçeği olmazdı. Dualar kabul görsün dilerim. Dualar güzeldir elbet ama pişmanlıkların ardından edilen dualar ne kadar kabul görür, Allah bilir. Yüreğinize sağlık, güzeldi duygu yükü şiiriniz, gönülden kutlarım. Sevgilerle, sağlıkla kalınız
Sevgiler saygılar
* * *